Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, er så fryktelig kvalm. Er 6+5. Var kvalm i første svangerskapet mitt, men nye værre nå. Prøver å spise lite og ofte, lett mat osv. Men funker dårlig. Noen her som vet noe som kan hjelpe?
Ritz kjeks.. eller tuc. Ta når som helst og hvor som helst, og ha en pakke ved siden av senga så du kan ta en før du står opp. Og hvis det er vanskelig å spise, så ville jeg lagd noen sunne smoothier, eller hvis dere har juicer så er det enda bedre når jeg var veldig kvalm, så klarte jeg ikke kvalmende søte ting eller frukt som bananer eller kokosnøtt.. jeg lagde juicer av Jason Vale (og da særlig «the green juice»), fordi de er pakkfulle av næring og ikke kvalmende. Klarte noen ganger å ta noen slurker her og der. Matmessig så spiste jeg også godt ristet grovbrød uten noe på..
Drops! Jeg har drops tilgjengelig og tar meg ett så snart jeg kjenner kvalmen. Ellers spis jevnlig og drikk myye vann. Ellers sies det at ingefærte skal hjelpe mot kvalme
Jeg spiser alt mulig drops, men de beste er kanskje dem som holder litt lenge? Slik som feks doc?Noen spesiell type drops du sverger til?
Kvalmestillende etter avtale med legen din!