Gode tidsfordriv ? Hobbyer ?

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Hva gjør dere for og få tiden til å gå ? Har dere noen spennende hobbyer å dele ? Evt en bra serie eller noe å anbefale ? Jeg er nå 100% sykemeldt, og du kan tro tiden går sent. Mannen er i tilegg på havet, så da sitter jeg og hunden her hjemme alene stort sett hele dagen. Ganske ensformig kan man si.. Teller dager, uker å mnd... :p 
 
Åh, om du har hund så har du jo så mange muligheter med den da ;-) Skulle alltid ønske jeg hadde mere tid med mi tispe, har så innmari lyst å prøve oss på freestyle :-p

 
Her går det i julegave laging om dagen;;) Dekorerer Pringelsbokser og fyller dem med godis og syr vin-poser osv;;) 
 
Her er strikking på "menyen". Ellers føler jeg at det er mye jeg skulle hatt tid til. Er selv 50% sm, - trodde jeg skulle få mye tid "til overs" og at det ble kjedelig....men foreløpig går det i ett:)

Hadde planer om å rydde i bildene mine på data, få fremkalt en del + ordnet med fotoalbum både til oss + et eget til kommende storebror. Kanskje du også har noen forsømte mapper med hundrevis av bilder som skulle vært grepet fatt i :))

Er synd når tiden går sakte. Har du noen venninner som jobber skift, som du kan avtale besøk/kafe med?
 
Takk for tips dere :) 


Joda er mye jeg kunne gjort med bikkja, men fortiden er det rett å slett ikke vær til å gjøre noe som helst.  ( Skulle gjerne ha trent den til div utstillinger å slik ).  Jeg også elsker å gå turer, men det er knappest vi klarer å gå ute nå fordi det er så sinnsykt glatt :p Å jeg kan rett å slett bare ikke tryne i denne tilstanden, så vi er uhyre forsiktige:) Så trening må vi nokk vente litt med... :/ 

Strikking er gøy i etapper men jeg er av typen som blir fort lei av å holde på med en ting i en lengre periode.. :) Skal få ferdig teppet jeg strikker, så gidder jeg ikke mer, rett frem strikk er ganske kjedelig i lengden, ( det eneste jeg klarer ) :D 
 
Har mange "kunstneriske" venninner som driver med scrapbooking og lager bøker om seg og familien til bebisen, kanskje det er en ide ;-) 

Syns sånt er råkult selv, men desverre ser alt jeg lager til ut som vi har hentet det i barnehagen :-P
 
Jeg har ikke for lite å gjøre, men er jo på jobb hele dagene fortsatt så. Nå i julen regner jeg med det blir ting å finne på av seg selv, og mange gode filmer på tv å se. :) Ellers har jeg hele høsten tatt opp noen sesonger av Army Wives på tv2 bliss. Har sett en sesong av serien tidligere, og liker den godt, så de skal jeg se når permisjonen begynner og jeg skal ligge til lading på sofaen i 3 uker. ;)
Å scrappe kort er veldig kjekt hvis du liker sånne kreative aktiviteter. Drev en del med det tidligere selv, men de siste årene har det ikke blitt tid. Lillesøster får ikke hjemmescrappet album for å si det sånn, for jeg er fortsatt ikke ferdig med storesøsters. Må ta et tak og lage en fotobok.
Du kunne jo begynt å planlegge eventuell dåp da kanskje, lage bordkort og invitasjoner for eksempel...?
 
Har ikke fritidsproblemer jeg da, med jobb, hus, barn og mann og stelle for har jeg nok å henge fingrene i og tiden går utrolig fort :)

Men scrapbooking, hekle, sy, strikke? om du interessert i noe sånt :)
 
Back
Topp