Gode svigers<3

Litamora

Forumet er livet
jentene i juni13
Jeg har helt supre svigers:) de er så gode:) har ikke bestandig vært slik, men vi har kranglet oss ferdig:p i dag sa svigermor at jeg skulle bare bestille den vognposen jeg ønsket meg for den skulle vi få hos dem:) så da blir det vognpose fra risarosa:) den er så fin! Gleder meg til den kommer i hus, og til jeg kan begynne å bruke den:)
Har du et godt forhold til dine svigers?:)

Så heldig !! :))) jeg har et helt greit forhold, kan snakke med svigermor om alt. Men kan bli litt for mye :p svigerfar har vi kontakt med, men dem er sjeldent her forhold til vi er der. Så er litt skuffende :) men så heldig som får den . Vurderer å kjøpe den selv til høsten :)

Ja føler virkelig at jeg er det:) for tiden har jeg et bedre forhold til svigers en til mine egene foreldre..

Har veldig godt forhold til svigers. Har selvfølgelig hatt mine irritasjoner over dem :P Men aldri vært noe krangel. Blir ikke så mye hjelp når det gjelder barnevakt, med tanke på at dem er godt over 60, og at dem blir litt vel fort slitne. Men dem er der for oss uansett :)

Har veldig godt forhold til svigers. Har selvfølgelig hatt mine irritasjoner over dem :P Men aldri vært noe krangel. Blir ikke så mye hjelp når det gjelder barnevakt, med tanke på at dem er godt over 60, og at dem blir litt vel fort slitne. Men dem er der for oss uansett :)
Litt samme her:) svigers er borte hver helg, så de har ikke snuppa ofte, veldig sjelden. Men føler ikke det behovet for barnevakt nå som hun er blitt så stor:) blir sikkert noe annet når denne lille er blitt 1-2år:)

Godt forhold , jeg prater mye mer med svmor enn hva samboer gjør.

Så koselig at de vil betale den da!
Helt greit forhold her :)

Sånne skulle man ha hatt... :-) Her kan jeg få det meste som de har hatt selv, for 20-30-år gammelt utstyr frister jo så veldig.. særlig når det er lagra i en musebefengt snekkerbod.. Var så dum at jeg foreslo at svigermor kunne få strikke hentesett, og det klager hun over hele tiden.. Har sagt at hun bare må gjøre det om hun har lyst, og det sier hun at hun har, men syter likevel.. Kjenner jeg er litt misunnelig på sambo som har foreldrene sine nært, skulle gjerne hatt mine her istedet ..

Sånne skulle man ha hatt... :-) Her kan jeg få det meste som de har hatt selv, for 20-30-år gammelt utstyr frister jo så veldig.. særlig når det er lagra i en musebefengt snekkerbod.. Var så dum at jeg foreslo at svigermor kunne få strikke hentesett, og det klager hun over hele tiden.. Har sagt at hun bare må gjøre det om hun har lyst, og det sier hun at hun har, men syter likevel.. Kjenner jeg er litt misunnelig på sambo som har foreldrene sine nært, skulle gjerne hatt mine her istedet ..
Det er jo ikke noe særlig:/ svigermoren din burde være glad som får låv til å strikke hentesettet, det syntes jeg er stort:)

Er også veldig heldig med svigers <3 Heldigvis :) de bor også kun 200-300 m unna, og da er det vIKTIG med godt forhold , de kommer sjeldent uten å spørre om det passer først, og ikke trenger de seg på heller. :)

Er nabo med svigerfar, og det fungerer kjempebra,kjekt for ungene å ha bestefar så nært. Svigermor har jeg omtrent ikke kontakt med.

Så heldig du er!:) det er verdens fineste pose:) her har jeg godt forhold til både svigermor og svigerfar+ kjæresten hans. Men er vel aller best med svigermor:) hun er fantastisk og jeg et ikke hva je skulle gjort uten henne:)

Helt ok forhold, verken mer eller mindre.
De bor i nærheten, men de distanserer seg så godt de kan, reiser mye og er ikke så veldig tilgjengelige.. dermed blir jo kontakten deretter...

Back
Topp