Gode sandaler til barn?

gutt09jente11

Forumet er livet
Det han hadde i fjor var fint, det var støtte foran og bak.. 

Finner ikke noe av dem nå.. Hvilke sandaler har dine barn?

Kjøpte ett par av merket "Ponny" kjøpte de vel på Eurosko tenker jeg :D kjempe fornøyd med dem.

Regner med å dra på skobutikken å prøve alt de har av sandaler i år også...

Ifjor hadde hun Ecco, satt som støpt på foten.

I fjor hadde han Ecco. I år har han fått puma sandaler. Hadde det ikke vært for at vi fikk puma-sandalene i gave, hadde jeg kjøpt ecco til han i år også. 

Vi har kjøpt Ecco-sandaler til jenta vår. Er fornøyd med dem :) Jeg tror merket Superfit også har noen modeller med god støtte :)

LinnChristine skrev:
Kjøpte ett par av merket "Ponny" kjøpte de vel på Eurosko tenker jeg :D kjempe fornøyd med dem.

samme her  de kan du regulere bak også. Sitter bra på foten. Stødige

vi hadde ecco, i år er det geox begge med støtte både foran og bak. Dette har også noen modeller fra superfit.

Jeg kjøpte noen fra timberland i dag. Bare midlertidige, men de satt fint på foten hennes. Mamma skal kjøpe ecco i london:)

Vi var i skobutikken i går og prøvde alle sandaler de hadde i 3 butikker, og Ecco vant soleklart.
Prøvde Ponny, men de var for brede foran.

Og så er jeg sær på hvordan sålen skal være innvendig.

Mine har jo klare meninger på hva de vil ha, ut fra UTSEENDE...
Så jeg klarte fint å eliminere bort noe disney-skvip ved å si at de ikke hadde størrelsen inne (noe de hadde, men hun i butikken skjønte hvor jeg ville hen).

Endte opp med Viking og geox på gutta iår.
De hadde Geox ifjor, og de sitter utrolig godt på foten. De virker også gode å gå med.
Har tidligere hatt ecco og vært fornøyd.

Har hatt Ecco tidligere. Har Geox i barnehagen og til utebruk i sommer har jeg kjøpt Viking. Fornøyd med alle sammen, men Ecco er litt for smale for foten til jenta vår nå. 

Vi har sandaler fra Primigi. Gode og myke såler og myyykte skinn. Sitter kjempegodt, og dette er andre paret hans.
Sko - Primigi: Gain 1-E | Utsiden av skoen
Hadde disse fra Kavat i fjor, også veldig gode.
Sko - Kavat: Ecologic Vessla (EU21-26) | Utsiden av skoen

Velg iallefall noe med lukket tå! Nå er jenta mi i den alderen hvor det tydeligvis er kul umulig å finne noe med lukket tå, og her går i det skrapesår på tærne og skadde negler.. :-(

Jeg har kjøpt ecco men angrer.. De er nok litt for smale forran. Han synes de er greie så lenge han har tynne sokker, men bare hyler hvis jeg tar dem på uten. Passer godt på at tærne kommer riktig nedi, men han liker dem ikke uansett.
Han har skofus sko, og jeg skulle nok kjøpt skofus sandaler også. Myk såle og stødig hel. Super sa fysioterapauten som så på dem da vi sjekket bena hans tidligere i år.

Back
Topp