Gode, regntette fotposer.

Lilla-87

Forumet er livet
Noen som vet hvor man får tak i slike? Blir veldig glad for tips og anbefalinger.:)

Jeg har kikka på alle barnebutikkene her i området, men finner ingen og tenker at vi like greit bestiller på nett. Vi har noen fra Name It som passer foten til vesla godt, men de er ikke vanntette..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi hadde en type regnsokk som jeg bestilte fra Miinto, men var ikke særlig fornøyd med den. Så jeg imprignerte Stonzene med Tec wash, det vaskes inn, og de ble potte tett! :D Hermine hadde bada i en vanndam med de i barnehagen og hun ble ikke våt på beina :p;)

*Surfer mobilt*

Tec wash høres lurt ut. Hvor får man tak i det?
Vaskes de i maskina med middelet, eller for hånd?

Vi har også Stonz, men har ikke satt dem inn med slik vask. Synes likevel de er veldig tette, så med slik vask MÅ det da bli tett? :D :D

Ja så greit med tips! Jeg har lyst å bestille noe sånt til Leoh til høsten :)

Vi har også Stonz, men har ikke satt dem inn med slik vask. Synes likevel de er veldig tette, så med slik vask MÅ det da bli tett? :D :D
Våre var ikke tette uten impregnering :p
Men de ble helt tette med tec wash ;)

Tec wash høres lurt ut. Hvor får man tak i det?
Vaskes de i maskina med middelet, eller for hånd?

Man har middelet i kammeret for vaskemiddel og kjører det på en lettvask.
Kjøpte det på Barnas Hus, men det selges nok på sportsbutikker, Jobb og Fritid og liknende ;)

Ja så greit med tips! Jeg har lyst å bestille noe sånt til Leoh til høsten :)
De er knallgode! Lurt å kjøpe de litt store, og heller bare stramme strikkene litt, så slipper man å kjøpe nye så ofte siden de er ganske dyre ;)

De er knallgode! Lurt å kjøpe de litt store, og heller bare stramme strikkene litt, så slipper man å kjøpe nye så ofte siden de er ganske dyre ;)

Takk for tips :D hehe skal huske på det :)

Vi har brukt str L siden hun var 8 måneder, de passer først nå men har gått fint å bruke de likevel ;)

Ja det er vel ikke som vanlig sko når det kommer til størrelse :) hvor kan jeg bestille sånne fra? Og evt den sprayen? For dem har jo ingenting her :P

Ja det er vel ikke som vanlig sko når det kommer til størrelse :) hvor kan jeg bestille sånne fra? Og evt den sprayen? For dem har jo ingenting her :P
Sjekk Miinto.no, og evt Barnas Hus sin nettbutikk ;) Tec wash er en sånn imprignering som man vasker inn intøyet, finnes sikkert enten i nettbutikken eller på sportsbutikk e.l. ;)

Back
Topp