Gode råd mot zz..zzzz..z....

Lille sol

Betatt av forumet
Hei!

Dere som har litt erfaring... har dere noen gode råd for å øke energien littegranne??

Jeg er kun i uke seks, men vet at flere med meg sliter veldig med trøtthet. Og jeg blir utrolig sliten på jobben! (Jobber i barnehage...)

Finnes det noe å ta som øker energien litt? Eller er det bare å innfinne seg med at pausen på jobben går med til å sove, og ettermiddagene er forbeholdt middagslur? [;)]

Prøv å få hvilt f.eks 15 min av lunchen.. (om du ikke i tillegg til å være så trøtt er kjempesulten og spiser hele halvtimen, da[;)]

Hei. Jobbet oxo i barnehage de første måndene. Var veldig sliten på jobben jeg oxo..
Etter jeg begynte og ta vitaminer kom dette seg veldig oxo la jeg meg litt tidligere om kveldene..Ellers måtte jeg bare finne meg i det egentlig..Prøvde og sitte meg ned og slappe av når muligheten kom:)

Hei, jeg er enda plaget med at jeg sover veldig mye. Når jeg ikke sover, så sitter jeg å gjesper hele tiden. Hvil når du føler for det, og noe som hjelper på meg er å gå en liten tur hver dag. Synes at jeg får litt energi av det og føler meg i bedre form[:D][:D]

Du kan jo kjøpe deg no sånn her XL1 pulver,det gir litt ekstra energi...
Anbefales også å ha med under fødsel!!![;)]

Heisann!

Off stakkars deg! Kjenner meg veldig godt igjen for sånn var jeg også i mitt første svangerskap. Jobber på skole og sovnet stadig vekk. var rett og slett et mareritt å holde seg våken og jeg følte jeg levde i et vakum! Jobbet, gikk på do og sov! det var stort sett det jeg gjorde de 4 første mnd. husker at jeg plutselig følte jeg kom meg utav det vakumet i Januar og etter det var alt bare helt topp så sov du nå imens det står på som verst. kroppen gir bare beskjed om at du trenger hvile!
Var veldig bekymret for at jeg skulle bli like trøtt i mitt andre svangerskap, men takk og pris til nå er det ingen tegn til det!
Lykke til! Sov godt[:D]

heisann!! ganske vanli å være trøtt første del.du kan trøste deg med at det går over etterhvert[:)].jeg tok litt exra vitaminer og sånn som skal gi energi .det hjalp vel bittelitt....men du må nok bare innse at kroppen vil være litt "sliten " en stund. masse som skjer nå vettu..[:D]

Back
Topp