Gode råd mot leggkramper

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Det bare auker på.... Eg har slitt før pga ryggen, men no er det blitt litt meir... Tips jenter?? 

Hiver meg på denne tråden jeg hvis det er greit Svartengel?

Jeg sleit sykt med det når jeg gikk med Isabell!! Hinsides vondt!!! Har ikke merket noe til nå heldigvis og håper ikke jeg kommer til å merke noe *naive meg* hehehe!!

Håper noen har noen gode råd til oss :)

ORIGINAL: Trone

Hiver meg på denne tråden jeg hvis det er greit Svartengel?

Jeg sleit sykt med det når jeg gikk med Isabell!! Hinsides vondt!!! Har ikke merket noe til nå heldigvis og håper ikke jeg kommer til å merke noe *naive meg* hehehe!!

Håper noen har noen gode råd til oss :)

Klart det[:D][:D][:D][:D]  Er meiniga at dere alle skal få hjelp då[:)][:)][:)]

Jeg har en muskelsykdom som fører med seg mye kramper så sliter en del nå som jeg ikke kan ta medisinene mine. Men har funnet ut noe som hjelper litt da, det er en krem som kjøler den heter natural aloe vera thermo lotion. Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg får tak i mer. Men kan jo være at det er andre kremer som kjøler som kan hjelpe da.

drikk myyye vann!!

ORIGINAL: Chumalunga

Har ingen gode råd...det var da voldsomt tidlig å få det? Fikk det ikke før siste måneden jeg!

Eg har hatt det frå før[8D]

ORIGINAL: Chumalunga

Støttestrømper som bedrer blodsirkulasjonen i beina kan hjelpe. Ha ha, hadde visst et råd allikevel!

Skal på apoteket på laurdag, kan spørre då[:)] Tusen takk[:)]

Tusen takk[:)][:)] Me burde gjerne hatt den linken på topptråd sikkert?

ORIGINAL: slikkepinn

ORIGINAL: Svartengel

Ja, det er en god ide. Jeg har forresten hørt at det kan hjelpe å drikke melk og spise banan. Jeg antar det er fordi det inneholder magnesium (som det stod litt om i artikkelen).

Eg orka ikkje spisa noko..Såvidt eg klare å få ned gravid vitaminene mine.... [8|][8|]

Ja, det er en god ide. Jeg har forresten hørt at det kan hjelpe å drikke melk og spise banan. Jeg antar det er fordi det inneholder magnesium (som det stod litt om i artikkelen).

Eg orka ikkje spisa noko..Såvidt eg klare å få ned gravid vitaminene mine.... [8|][8|]

Håper det gir seg snart!

Det håpe eg også[:)][:)]

En varm god dusj og litt massasje etterpå hjalp for meg. Jeg hadde masse kramper i slutten med forgje. [8D] Veldig ubehagelig.

sniker litt fra juli 09...

bruker ulltråd rundt anklene, eller ullsokker jeg.. funker som fy! [:D][:D]
våkna av den værste krampa her,men tok på meg ullsokkene og det gikk over igjen med ei gang og jeg ble ikke øm og vond i leggene heller etterpå. [:D]

Back
Topp