Gode råd/midler mot kviser?

Bare Kari

Forumet er livet
Har en del kviser i ansiktet og på ryggen, og det tærer mye på selvtilliten![:(] Da jeg var 14-15 år gammel gikk jeg på medisiner mot det fordi jeg hadde så mye, men det kan jeg ikke gå på når jeg går på p-piller.

Er det noen som har tips til salver eller kremer som faktisk FUNKER? Noen som har prøvd basiron f.eks.?

MD Formulations er gull for uren hud. Hjalp meg veldig etter hormonene herjet etter fødselen.
Fås kjøpt billig her: www.prettyskin4less.com

Basiron brukte jeg litt i min spede ungdom, og den tok kvisene. Den tok også den friske huden min og ødela den helt. var altfor sterk og ikke noe jeg vil anbefale.

ORIGINAL: FancyPants

MD Formulations er gull for uren hud. Hjalp meg veldig etter hormonene herjet etter fødselen.
Fås kjøpt billig her: www.prettyskin4less.com

Basiron brukte jeg litt i min spede ungdom, og den tok kvisene. Den tok også den friske huden min og ødela den helt. var altfor sterk og ikke noe jeg vil anbefale.

Takk for tips, det skal jeg undersøke!

hvis du går på p-piller så kanskje du kan prøve diane hvis du er veldig plaget. de var de eneste som funka på meg. bruker de i en 3 mnd runde av gangen.

Aberela eller Epiduo-salve fungerer på meg!
De er reseptbelagte, men burde ikke være vanskelig å få det skrevet ut.

ORIGINAL: sjura

hvis du går på p-piller så kanskje du kan prøve diane hvis du er veldig plaget. de var de eneste som funka på meg. bruker de i en 3 mnd runde av gangen.

Jeg får veldig mye mindre kviser av de p-pillene jeg går på nå, det var en av grunnene til at denne sorten ble valgt, ser ut som en 14-åring dersom jeg ikke går på dem.

ORIGINAL: Fru H

Aberela eller Epiduo-salve fungerer på meg!
De er reseptbelagte, men burde ikke være vanskelig å få det skrevet ut.

Takk for tips![:D]

Før gikk jeg til hudpleier og kjøpte en del bra produkter der, men nå bruker jeg te tree oil serien fra body shop, den er jeg kjempe fornøyd med og det er ikke SÅ dyrt som på salonger men for meg så funker det minst like bra :)
Da jeg gikk hos hudpleier (hadde ansiktsbehandling 1 gang i mnd) så sa hun hudpleieren at jeg ALDRI måtte finne på å kjøpe noe fra body shop eller andre plasser som ikke var fra salong[&:] Det må du ikke høre på, finnes bra ting på body shop så lenge det er rett produkt for din hud... Har prøvd basirion og det funket bra det og, men tørket litt ut huden der jeg tok det på så da må du bruke bra fuktighetskrem!

jeg bruker basiron krem/gel funker supert. Men den er tøff for huden så løner seg og foreksempel bruke den i en periode også ha en oppholdsperiode, står i pakningsvedleget. kjøpes reseptfrit på apotek.

Kanskje du kan undersøke om det er p-pillene som gjør det? (hvis du går på det...)
Jeg brukte basion en stund, men ble motsatt effekt...
nå bruker jeg renseprodukter fra vichy, og har nesten ingen kviser!
det er rensegele, rensemelk og dagkrem!
verdt et forsøk[;)]

Back
Topp