Gode råd fra foreldre... Knurr.....

Satinsky

Prinsemamma
Trenger jeg å si mer? Er vel flere enn meg som har opplevd å omtrent bli stemplet som inkompetent på sitt eget barn.

Det er bare å stålsette seg på å svelge mange "stygge gloser" fremover. Etter at man får barn, så er man en målskive (fra langt flere enn foreldre) på mange gode råd. Tror alle som har barn har en mening om hvordan ting burde gjøres. Fort at vi glemmer at barn er like forskjellige som voksne.
Du får "åpne slusene" i begge ører, så går det rett gjennom ;)

Vi får høre det fra svigers.. Fikk beskjed om at vi måtte kle på henne mer, enda hun hadde på seg to lag klær, det var 15+ grader uten vind og vi skulle gå ca 100 meter utendørs. Alltid klager om påkledning. Hun mener vi ikke er flinke til å kle på nok. Vi har en vaaarm baby, og hun skal ikke svette ihjel. Bare å gjøre som sambo, klappe att øra og si ifra at vi klarer det helt fint :)

Lillejenta ble født 22.08.13<3

Lukker øra jeg også..spesielt når folk gneldrer om det at han ikke tar smokk! :eek: Akkurat som om det skulle vært så j..... farlig. Hadde prøvd så mange forskjellige i nesten 12 uker, og da gadd jeg ikke mer. Sugebehovet hans er ikke så voldsomt, og det er det visst 'bare' jeg som ser :mad: Nei her lar jeg morsinnstinktet råde, og er det noe jeg er usikker på..så spør jeg heller om råd/tips :)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Svigers er faktisk ikke noe problem, i alle fall ikke så langt. Verre med min egen mor, som presterer å si at han har for lite klær, blir holdt feil, at han ikke er sulten, når jeg vet at han er det, at han har problemer med å sove fordi han ikke sovner så lett på dagtid når det er folk i huset. Han sover hele natta.... Jeg fikk rett og slett fnatt da vi hadde besøk. Jeg vil tro at jeg kjenner min egen sønn etter 11 uker sammen med han hver time i døgnet, i motsetning til mormor, som har sett han to ganger pga lange avstander.

det er ca 3 timer siden mat, ungen begynner å bli urolig, "åå så vondt i magen du har idag da", nei hun er sulten! eller 10 min etter mat, "hun er sulten". Nei, enten må hun rape eller så er hun trøtt. da Det fortsatt var varmt nok til kun å ha gode klær å dyne ute ute så fikk jeg beskjed om å begynne å bruke voksiposen.

Hahaha, Som jeg skulle hørt det sjæl. Lillegutt gråter i 5 min " nei så vondt han har i magen da". Nei, det er fordi dattra di vekte han uten at han hadde tenkt det!! Og mamma er verst. For lite klær, skjermer han for mye fra smitte(prematur), skjemmer han bort... and so on..

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Ha ha ha... Lærte med første mann at det var best å lukke øra for "gode råd" Heldigvis så slipper jeg dette nå når det er tredjemann.

Back
Topp