Gode produkter uten parabener og parfyme

Sjekk ut iherb.com, masse naturlige og gode produkter der:) vi har kjøpt såper, shampo og kremer til både meg og jentungen og snart lillebror der inne, veldig fornøyd :)

Kan jeg spørre hvorfor du vil ha uten parabener..? :)

Jeg har veldig ømfintlig hud og får fort utslett av kremer, så jeg bruker kun spenol som fuktighetskrem i ansiktet og på kroppen :) Vet ikke om den er uten parabener da, men :)

Jeg har veldig ømfintlig hud og får fort utslett av kremer, så jeg bruker kun spenol som fuktighetskrem i ansiktet og på kroppen :) Vet ikke om den er uten parabener da, men :)
Det var en gang det stod "for spener og jur" på spenolen.. hehe.

Til info så inneholder den de to verstingene methylparaben og propylparaben (hormonforstyrrende). A-vitamin er heller ikke anbefalt.

Jeg vet det fordi jeg har vokst opp med den kremen og har sjekket etter at jeg selv fikk barn. Den brukes ikke lenger! ;)

Det var en gang det stod "for spener og jur" på spenolen.. hehe.

Til info så inneholder den de to verstingene methylparaben og propylparaben (hormonforstyrrende). A-vitamin er heller ikke anbefalt.

Jeg vet det fordi jeg har vokst opp med den kremen og har sjekket etter at jeg selv fikk barn. Den brukes ikke lenger! ;)

Ok, takk for info :) Jeg har ikke barn enda, han kommer i juni, så jeg bruker den kun på meg selv :) Greit å vite at den inneholder det :)

Rudolph care :)

Bruker også mye Neutral og Derma.

Jeg bruker mye fra weleda og green people. Begge de merken er helt økologiske og dermed uten noen skummle tilsettninger som kan skade oss eller naturen. Weleda sine produkter er tilsatt litt lukt fra rose eller andre naturlige eteriske oljer.

Til håret: Oway <3
Uten parabener, sterke sulfater, ikke testet på dyr etc. Null parfyme. Men lukter likevel himmelsk, fordi en del av formelen er med essensielle oljer, så lukter veldig friskt og godt :)

Back
Topp