Gode ord

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
I dag møtte jeg på en tidligere kollega i barnehagen. Jeg har ikke sett henne siden like før jeg fødte. På slutten av samtalen bemerket hun at hun synes magen min var gått veldig tilbake :) Det var gode ord å høre ettersom jeg følte meg særdeles crappy i dag etter en heftig natt med lillebror, med en påfølgende heftig morgen med å få begge gutta ut døren samtidig. Jeg har jo trolig gått ned ca 14 kilo allerede (veide meg ikke de siste 3 ukene) så det er klart at det var mye som lå rundt magen :)

Slike kommentarer VARMER!! :-) Wow,det var mange kilo ned..her er det halvparten enda. Long way to go.... :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Slike kommentarer VARMER!! :) Wow,det var mange kilo ned..her er det halvparten enda. Long way to go.... :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde stor baby, MASSE fostervann og MASSE vann i kroppen denne gangen. Sist hadde jeg liten baby, nesten ikke fostervann, liten morkake og ikke særlig med vann i kroppen. Gikk da ned bare 7-8 kilo etter fødsel.

Oi, mange kg ned da:) Hva er vanlig å gå ned rett etter fødsel da? Er det bare sykt individuelt?:)

Slike ting varmer. :) jeg fikk høre av en tidligere venninde jeg møtte at jeg strålte som mor, og det varmet sånn:-)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Back
Topp