Gode og Onde dager...

Birdie

Glad i forumet
Hvor mange ser på det? Jeg er fullstendig avhengig - har begynt å se det på tv3 Danmark nå, hvor de ligger noen måneder forran Norge *hehe* Og jeg må bare si til dere som ser det på tv3Norge, at hvis det ikke har starta masse action ennå, så er det like rundt hjørnet [;)] 

jeg så på dette for 5-6 år siden... men nå ser jeg bare en episode hver 8 uke eller noe sånnt...og er like oppdatert.. hehe

jeg ser ikke på det

Jeg er helt hekta på denne serien også!!!!!![:D][:D][:D]he he. Har det kommet fram hvem som er mora til Cassie og Rex eller? Det måååå jo bare være Kate...

Jeg visste det!!!!!!!!!!![:D] Fy søren, he he, nå kan det vel snart ikke lages mer ut av den serien der? Alle er jo i slekt med alle joh![:D]

Er det noe mer som ikke har blitt vist her enda da? kom med noe juicy stuff a![:D] He he

Jag ser på norska tv3, det har Rex testat ut av DNA.....  Så han fick ju stoppat Cassie från att ha sex med Lucas i sista stunden!

Jeg har ikke fått sett de siste dagene denne uka for har hatt besøk av mamma. Så han har funnet det ut?[:)] Woohoo, he he, den lille tøta Cassie og dah, passe despo[:D]

Såg inte de sista jag heller så jag vet inte hur det gick, men båten till Tony exploderade (maya hade planterat en bomb...) och John var med!
Såg bara att det började ta slut på luften där de hamnade efter smällen....

Nån som vet hur det gick? och så hade ju Nicole anlitat Larry till att skjuta Victor, det misslyckades så jag vet inte hur det gick heller [;)]

Av det lille jeg har fått med meg så ble ikke Victor skutt, men Brady! ( Broren til belle altså;) )

Jaja, folkens - dere har mye action i vente...MYE! Det kommer næmlig en seriemorder til Salem! Foreldra til Cassie og Rex, ja...hm, mye fram og tilbake der. Men kan jo ikke fortelle, da ødelegger jeg spenningen for dere[;)] Lucas og Sami...de er et kapittel for seg, de er ikke sammen igjen ennå, men mulig det er like rundt hjørnet... Så det har ikke skjedd et eneste mord ennå altså? Er litt usikker på hvor lenger framme i serien tv3 Danmark er... men tydeligvis noen måneder, ja. Fram med lommetørklane jenter, for det ene mordet er på en sååå god mann ([:(][:(][:(]) som var min favoritt i serien... Er så spent på hvem morderen er, jeg. De har hatt sju mistenkte (litt langtekkelig akkurat det der) og nå sitter feil person (tror jeg da) inne for mordene - så da skjer det vel et nytt et snart! SPENNENDE!!! Og så må jeg bare legge til at Shawn er blitt en skikkelig irriterende rollefigur - som leker politi og skal ta morderen[:@] Han som var så skjønn før...

ORIGINAL: tweety78

Av det lille jeg har fått med meg så ble ikke Victor skutt, men Brady! ( Broren til belle altså;) )

Bom...... [;)]

ORIGINAL: Birdie

Jaja, folkens - dere har mye action i vente...MYE! Det kommer næmlig en seriemorder til Salem! Foreldra til Cassie og Rex, ja...hm, mye fram og tilbake der. Men kan jo ikke fortelle, da ødelegger jeg spenningen for dere[;)] Lucas og Sami...de er et kapittel for seg, de er ikke sammen igjen ennå, men mulig det er like rundt hjørnet... Så det har ikke skjedd et eneste mord ennå altså? Er litt usikker på hvor lenger framme i serien tv3 Danmark er... men tydeligvis noen måneder, ja. Fram med lommetørklane jenter, for det ene mordet er på en sååå god mann ([:(][:(][:(]) som var min favoritt i serien... Er så spent på hvem morderen er, jeg. De har hatt sju mistenkte (litt langtekkelig akkurat det der) og nå sitter feil person (tror jeg da) inne for mordene - så da skjer det vel et nytt et snart! SPENNENDE!!! Og så må jeg bare legge til at Shawn er blitt en skikkelig irriterende rollefigur - som leker politi og skal ta morderen[:@] Han som var så skjønn før...

Hvem???????Tenkte på Bo med en gang jeg nå i grunn... Liker Brady best i grunn jeg da[;)] Litt sånn type jeg liker, ikke sånn ekstremt jålete og som tåler litt møkk på henda, he he. Shawn syns jeg i grunnen blir litt too much, småkvalm faktisk[:D] Gleder meg til å se videre nå i allefall! Håper bare alt dette skjer FØR jeg begynner å jobbe igjen i desember, hehe

ORIGINAL: tweety78

ORIGINAL: Birdie

Hvem???????Tenkte på Bo med en gang jeg nå i grunn... Liker Brady best i grunn jeg da[;)] Litt sånn type jeg liker, ikke sånn ekstremt jålete og som tåler litt møkk på henda, he he. Shawn syns jeg i grunnen blir litt too much, småkvalm faktisk[:D] Gleder meg til å se videre nå i allefall! Håper bare alt dette skjer FØR jeg begynner å jobbe igjen i desember, hehe

Sendte deg en PM, jeg, om hvem han ene som dør er - i tilfelle de andre som følger med vil leve i spenning[;)]

Woohoo! Thanx girl![:D][;)] Sitter i sjokk her nå...huff[:o]

Back
Topp