gode og onde dager *serien

Finnsikkemer

Forumet er livet
hva f var det neddi heissjakta??? hjelp

fikk ikke set tdagens episode, hva skjedde?

ORIGINAL: Vinkeline

var skikkelig ekkelt! haha.. bo og hope (og foreldra til hope) skulle utforske ei heissjakt.. skulle liksom neddi der da.. og plutselig kom det masse ekkle lyder.. iiik.. og di bare - øøøhmm.. er det et menneske der nede.. æsj..

ORIGINAL: Susa87

ORIGINAL: Vinkeline

var skikkelig ekkelt! haha.. bo og hope (og foreldra til hope) skulle utforske ei heissjakt.. skulle liksom neddi der da.. og plutselig kom det masse ekkle lyder.. iiik.. og di bare - øøøhmm.. er det et menneske der nede.. æsj..

spennenes! Hihi! [:D]

kanskje det er Lexi??

ORIGINAL: Qualitas

kanskje det er Lexi??

ja det kan hende!!! tenkte jeg ikke ¨på.. uansett.. ekkel lyd da.. hørtes ut som et monster!!!! eller et menneske som ikke har sett dagens lys på mange år og mutert[:-][:-][:-][:-]

Årh.. spennende.. gleder meg til i morgen da... fikk ikke sett i dag[&o]

ORIGINAL: Drømmeren

Årh.. spennende.. gleder meg til i morgen da... fikk ikke sett i dag[&o]

æsj får ikke sett imårra! har fri annen hver mandag.. jobber ellers.. blæææææ

ORIGINAL: Godhjerta

Næsj, det er sikkert bare en av Stephano's menn... Den det var overfalt jo Hope. Dere så vel snutten til slutt, hva som skjer neste episode? Hun ble overfalt av en med hette. Kanskje det var robin hood? [8D] (dårlig vits jada)
[/quo

ja så at det var no surr på snutten der.. men hva er vitsen med å lage så creepy lyd da[8D][8D][8D][8D]

Er det ingen som har sett hva som skjer? Merker jeg er nysgjerrig selv her [8D]

Kansje det er hun der Colleen som de snakker så mye om?? [:-]

Kan noen fortelle hva som skjedde i dagens episode, fikk ikke sett idag[;)]

Det er LEXI [:D] også nekter ho de å fortelle at ho er i live til Abe av teite grunner..ho er litt ødelagt i toppen med en gang[8D]

ORIGINAL: Rebecca85

Det er LEXI [:D] også nekter ho de å fortelle at ho er i live til Abe av teite grunner..ho er litt ødelagt i toppen med en gang[8D]

Du må jo ikke si hva som skjer[&o]

Godt hun kom til rette igjen synes jeg... men jeg regner ikke med at Bo faktisk er død da[:-]

Back
Topp