Gode og dårlige skuespillere

BuonaVita

Forelsket i forumet
Noen her som er flinke til å se hvilke film-/såpestjerner som er dårlige og hvilke som er gode skuespillere?

Det er tydeligvis ikke jeg. Lever meg helt inn i feks Hotell Cæcar som mange andre hater, mye pga sååå dårlige skuespillerprestasjoner. Føler jeg ikke har evnen til å se det i det hele tatt, verken når det gjelder serier eller filmer generelt.

Hvem synes dere verdens beste og hvem synes dere er de dårligste/minst troverdige skuespillerene?

Bare nysgjerrig..[8|]

Mine favoritter:
- Heath Ledger. Han hadde et vanvittig spekter - se han som Joker og se han som homofil eller prest eller fløtepus - alltid troverdig.
- Jim Carrey - syk timing, alltid!

Dårlige... tja... Hele "7 søstre"-serien var jo en katastrofe.... "jeg har pugget replikker" all the way.

Jeg syntes Johnny Depp har blitt helt avsindig flink de siste årene. Tror det har noe med at han velger Burton-filmer også da [:D]
Nicolas Cage har et helt sinnsykt blikk og lever seg helt inn i rollene han spiller. Det syntes jeg er flott. [:)]
Også må jeg skryte av hele Norges Aksel Hennie som er helt utrolig flink også. [:)] 

Gode: Alan Rickman, Johnnny Depp, Aksel Henie, Hugh Laurie...

Dårlige: Patrick Swayze, Arnold Schwarzenegger, Nicolas Cage... stort sett alle i Cæsar (men jeg ser på det allikevel, det er jo gøy)

Om en skuespiller er god eller dårlig er jo ikke noe man kan ha et fasitsvar på  - man har forskjellige meninger, så om du synes det er bra så bare kos deg med det - så slipper du å sitte og ergre deg over dårlige prestasjoner og kan bare nyte filmen/serien!

syns Hun nye i hotel cæsar er dårlig. Bea heter hun.
Og så Amin er dårlig.

days of our lifes er ekstremt dårlige[8D] spesielt john og bo. tror joey i friends sine skuespillerprestasjoner er en parodi på john [8D]

ORIGINAL: lenemor

Gode: Alan Rickman, Johnnny Depp, Aksel Henie, Hugh Laurie...

Dårlige: Patrick Swayze, Arnold Schwarzenegger, Nicolas Cage... stort sett alle i Cæsar (men jeg ser på det allikevel, det er jo gøy)

Om en skuespiller er god eller dårlig er jo ikke noe man kan ha et fasitsvar på  - man har forskjellige meninger, så om du synes det er bra så bare kos deg med det - så slipper du å sitte og ergre deg over dårlige prestasjoner og kan bare nyte filmen/serien!

Det er jo sant, har en liten fordel sånn sett[:D] Er ikke sikkert jeg har sett så godt etter heller.. Kanskje jeg blir mer bevisst etter å se de dere skriver om.

ORIGINAL: Snupsemamma

Hun som spilte Charlotte i Hotel Cæsar MÅ du da ha sett var utrolig dårlig?? [:D][:D][:D] Det var vel omtrent det verste jeg har sett på norsk TV av skuespillerprestasjoner...

De Beste:
Jim Carrey, Anthony Hopkins, Heath Ledger.

Dårlig:
ALLE i days of our lives.
Og han sjefsduden i Csi miami.. (med solbrillene)
Jack Black

Og så altfor mange fler..

Jeg synes Gaute Ormåsen tok kaka i hotell cæsar!! Makan til dårlig skuespiller skal man lete lenge etter!![:D][:D]

Ellers så syns jeg Denzel Washington er dritflink!![:)]

Nicole Kidman er en av de store i mine øyne. Ellers må vel også Jim Carrey, Robert de Niro nevnes. Sambo er en stoor fan av Nicolas Cage, syntes han er OK, ikke noe mer. Så må vi jo ha en knapp på han som spiller House, husker ikke navnet akkorat nå [8D]

Chris Hemsworth KIM i home & away eg sier bare...driter i om han er god eller dårlig skuespiller, han er dææææææææilig[:D]

Hvis eg må si noen gode så må det bli jhonny depp, nicholas cage, Anette Hoff ja faktisk, Axel Hennie,Bree i frustrerte fruer, Julia Roberts, mange flere men værtfall de jeg kom på i farten..

Anette Hoff, som spiller Junoi i cæsar er sabla god.. spess som alkoholiker[:D]
Og Bjørn Sundqvist(eller hvordan det skrives)
Og seff Johnny Depp[:D]

Dårlige.. maaaange...

Er ikke så god å se hvem som spiller bra og ikke, ser det vel best i norske filmer/serier...

Cameron Diaz er utrolig dyktig.
I motsetning til mange andre, klarer jeg aldri å like Jim Carrey.

ORIGINAL: BuonaVita

Noen her som er flinke til å se hvilke film-/såpestjerner som er dårlige og hvilke som er gode skuespillere?

Det er tydeligvis ikke jeg. Lever meg helt inn i feks Hotell Cæcar som mange andre hater, mye pga sååå dårlige skuespillerprestasjoner. Føler jeg ikke har evnen til å se det i det hele tatt, verken når det gjelder serier eller filmer generelt.

Hvem synes dere verdens beste og hvem synes dere er de dårligste/minst troverdige skuespillerene?

Bare nysgjerrig..[8|]

Jeg tar for meg Hotell Cæsar og der må jeg si at han som spilte David en stund (kjæresten til Charlotte, tror han spilte jøde?) var ufattelig dårlig skuespiller. Også hun som spilte Andrine som ble voldtatt av Albert, men så viste det seg at det ikke var han likevel. Nå er jo dette en stund tilbake da.

I dagens Cæsar synes jeg at Juni og Storm er fremragende...

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

syns Hun nye i hotel cæsar er dårlig. Bea heter hun.
Og så Amin er dårlig.

Signerer her...

ORIGINAL: Celezte

ORIGINAL: BuonaVita

Bare nysgjerrig..[8|]

Jeg tar for meg Hotell Cæsar og der må jeg si at han som spilte David en stund (kjæresten til Charlotte, tror han spilte jøde?) var ufattelig dårlig skuespiller. Også hun som spilte Andrine som ble voldtatt av Albert, men så viste det seg at det ikke var han likevel. Nå er jo dette en stund tilbake da.

I dagens Cæsar synes jeg at Juni og Storm er fremragende...

Så utrolig enig i alt som står her!

Back
Topp