Gode nyheter hos jm nå :)

Så fint:) da blir det nok snart:)

termin 21.07.2013

Livmortappen var helt avflatet, 2-3 cm åpning og hun strippet det litt så hun hadde stor tro på at det skulle skje noe mer snart! Hurra maseriene har ikke vært forgjeves :) :)

Venter en gutt 1. Juli 2013!
Johoo!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Så bra!!! =) Da krysser vi fingra for at det snart er i gang og du blir ferdig. :)

Men hvor lenge kan man gå slik? Kan jeg allikevel gå overtid?

Sniker fra juni :) Jeg gikk med 3 cm en uke ca, så ble det 4 cm et par dager, og til slutt 5 cm uten at noe skjedde... Men de tok vannet til slutt. Det er mere vanlig hos flergangsfødene at man kan gå en stund med åpning uten rier. Men mest sansynlig er det ikke lenge til det skjer noe hos deg :) Men man kan jo faktisk gå noen uker også... Lykke til :D

Sniker fra juni :) Jeg gikk med 3 cm en uke ca, så ble det 4 cm et par dager, og til slutt 5 cm uten at noe skjedde... Men de tok vannet til slutt. Det er mere vanlig hos flergangsfødene at man kan gå en stund med åpning uten rier. Men mest sansynlig er det ikke lenge til det skjer noe hos deg :) Men man kan jo faktisk gå noen uker også... Lykke til :D

Huff da... :/ håper det ikke går så lenge da.. Er 3.gangs... Har bare hatt 5 tak etter jeg kom fra jm. Så skjer vel ikke noe på en stund da...

Livmortappen var helt avflatet, 2-3 cm åpning og hun strippet det litt så hun hadde stor tro på at det skulle skje noe mer snart! Hurra maseriene har ikke vært forgjeves :) :)

Hurra!!! :D håper det skjer noe snart :)

Huff da... :/ håper det ikke går så lenge da.. Er 3.gangs... Har bare hatt 5 tak etter jeg kom fra jm. Så skjer vel ikke noe på en stund da...

Jeg vil tro at det er større sjans for at det skjer noe snart enn omvendt da! Så du trenger ikke miste håpet helt.. hehe.. :-)

Håper det skjer noe snart :D

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Du har så mange som håper med deg nå at dette går nok raskt ;)
Masse lykke til :)

Lykke til i alle fall! Jordmor her vil ikke strippe før termin, så jeg er spent på om det starter av seg selv før det, eller om jeg rekker neste time hos henne ;-)

Satser på at det skjer noe snart da :) alt ligger jo til rette for det

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Back
Topp