Gode nettbutikker i Norge?

Sofia85

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Etter OUL er graviditeten og det at vi venter baby blitt mer virkelig, og jeg merker at jeg bør begynne å kjøpe inn klær og utstyr snart (ikke begynt). Det er en jungel av nettbutikker der ute; kan dere anbefale noen? Helst norske, pga toll. Klærne bør være av god kvalitet, men ikke så altfor dyre :) Vogn o.l. blir vi å kjøpe i butikk. Anbefalte butikker i Oslo mottas også med takk :)

Jeg abonnerer på nyhetsbrev fra ulike nettbutikker/ butikker/ apotek og det er stadig kampanjer og tilbud å få med seg :-) vi prøvd janus, polarnopyret, babyshop, barnashus, barnevognhuset rudo, Lindex, miinto, nøstebarn, sprell, babybanden, bæreglede, lekmer, jollyroom, allebarna, englebarna

Last edited:
Jeg abonnerer på nyhetsbrev fra ulike nettbutikker/ butikker/ apotek og det er stadig kampanjer og tilbud å få med seg :-) vi prøvd janus, polarnopyret, babyshop, barnashus, barnevognhuset rudo, Lindex, miinto, nøstebarn, sprell, babybanden, bæreglede, lekmer, jollyroom, allebarna
Slenger meg på dette tipset, det meste kan fås med rabatt om en følger med på nyhetsbrev på Mail foreksempel :) jeg liker godt polarnopyret, nøstebarn, KappAhl newbie for å nevne noen :)

Liker name it i tillegg til nevnte;)
Er fremdeles glad i å fysisk gå i butikkene å shoppe - i hvert fall barneklær;)
Handler også en del barnehageklær fra HM!
:)

Snuppelus har myyyye fint! :)

Mimmis.no er god på utstyr, godt utvalg, god service og rask levering.

Takk alle sammen! Noen som skal handle på nett i dag, på selveste black friday? Kan jo være en del kupp!

Det kom mange nyhetsbrev iallfall, ble litt motløs i slutten av en laaaang uke på jobb, men det virket som mange tilbud ja :-) God shopping :-)

Last edited:
Back
Topp