Gode mannen min <3

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Vi har enda ikke kjøpt noe til babyen, da jeg er redd for at ting skal gå galt, + at vi venter til vi vet kjønn...
Men i dag var jeg på et møte, og mannen benyttet sjansen til å vandre rundt på handlesenteret alene. Resutatet ble en liten bukes med tilhørende hettegenser, i herlig stoff og nydelig gråfarge <3 Ja, til babyen altså

Han gleder seg så utrolig mye til babyen kommer <3

Flere her med skjønne menn? <3

For en HERLIG mann du har :)

Koselig da:) Han min har nok ikke kjøpt et babyplagg i sitt liv... men leker etc derimot :)

Men anbefaler forresten ikke så mange hettegensere tild e små, hette er noe herk til babyer fant jeg ut sist, er bare i veien, så jeg hadde endel ubrukt/lite brukt gitt. Men søtt med noe å "pynte" den lille med av og til :D

ååå, så kjekt at han viser interesse 

her har vi vært så opptatt med sykdom og eksamener at ingen av oss har shoppet noe enda, men snart skal jeg kjøpe det første plagget 

Å,så koselig:):) det plagget kommer nok til å bli veldig spesielt for dere etter at babyen er kommet:)

Kjempekoselig! 

Min er også super! Viser masse interesse for meg og den lille og gleder seg stort.
Var kjempeflink da vi handlet mammaklær til meg i statene og så på babyting. Han er Perfekt!! <3 (iallefall for meg! :-D)

Lurer veldig på hvordan det blir når babyen kommer. Ser for meg at jeg får amme og skifte bleier, mens vi ellers må krangle om hvem som får holde babyen osv. Han virker så mer klar for dette enn meg, blir vel han som bestemmer navnet og for jeg er utrolig uoppfinnsom ^^

Back
Topp