Gode hansker til barn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Sølvi

Guest
Har det kommet hansker i butikkene ennå til barn?
Noen billige og bra?
Jeg må hamstre litt til barna!

Veldig fornøyd med vottene fra hestra og polarn o pyret. Men har ikke sett etter de i butikk enda. Myke og gode, tåler godt med vann. Hansker kommer jeg ikke til å kjøpe før ungene blir større. Blir fort kald på hendene, og mareritt når de blir våte. ( vrenges når de dras av, umulig å vrenge tilbake... Hater hansker!)

Veldig fornøyd med hestra og kaxs sine fra kapphal. De kom faktisk best i test og holder lenge på varmen :)

Lurer på det samme selv. Votter er jo forbruksvare (hvertfall her i hus) så må hamstre en del.

Her må jeg følge med å se om jeg fanger opp noen tips.
Må ha til veslegutt som snart fyller 1år.

Hadde hstra da plutten gikk i bhg.
Nå brukes reflex og colorkids , de koster 10 og 20 kr på barnas hus outlet i krokstadelva..
Vet ikke om det er samme pris hele tiden. De koster vanligvis 99 og 129 eller 199.

Last edited:
Barnas hus har vel Reima eller Reflex til 39 kr.

Kjøpte vossatassar i fjor, på xxl. Fornøyd. Vil tro coop obs har/får noen gode tilbud på sånt også :)

Veldig fornøyd med vottene fra hestra og polarn o pyret. Men har ikke sett etter de i butikk enda. Myke og gode, tåler godt med vann. Hansker kommer jeg ikke til å kjøpe før ungene blir større. Blir fort kald på hendene, og mareritt når de blir våte. ( vrenges når de dras av, umulig å vrenge tilbake... Hater hansker!)
Ungene her er "større", derfor jeg vil ha hansker. De er 6,5 og snart 8 :)

Hestra hansker har jeg ikke hørt om før, noen med bilder?

Hestra bruker å være ganske dyre, men de er kjempe gode. Her har vi bare hatt votter fra hestra enda, men kjempe fornøyd. betalte vel 3-400 kroner for dem tenker jeg.

ellers gode erfaringer med reima og polarn

Jeg kjøpte noen veldig gode noen på Coop Obs ifjor :) Et godt pluss at de satt så bra på da min gutt bare var 2 år da :)

Back
Topp