Gode graviditets apper?

avelina

Flørter med forumet
Jeg brukte sprout i forrige graviditet, men tenkte å høre om dere hadde noen gode apper på lager! Hvis ikke kan jeg annbefale sprout, den har fantastiske bilder! Men nå så jeg at den kostet 40 kr når vi kommer noen uker uti graviditeten, jeg trodde den var gratis forrige graviditet! Men må ha flere apper også, liker slikt!! Noen som har tips?

Pampers har en som er ganske ålreit, den heter "Pampers hello baby Norge" :)

Woop, det ble 4 på meg :p og nå da sikkert 2 til siden jeg ikke har lastet ned de som blir nevnt ovenfor

Husker ikke hva den heter den jeg hadde. Nå har jeg bare babyverden sin. Enn så lenge :D men den som heter gravid (til mammanett.no) ser jeg har både uke for uke + at den har rieteller for den av dere som ønsker dette. Fint å ha på samme sted istedenfor mange apper?

Har den som heter gravid & baby og pregnancy.. Virker bra begge de to. Liker veldig godt den pregnancy. Når du trykker deg inn kommer det opp "hei navnetditt. Du er nå 4 uker og 4 dager." opp og har bilde av babyen. Info om uke for uke. Info for måneden og mange andre sjekke funksjoner som huskelister, navneliste, kostinfo, sparketeller, rieteller, osv

Har den som heter gravid & baby og pregnancy.. Virker bra begge de to. Liker veldig godt den pregnancy. Når du trykker deg inn kommer det opp "hei navnetditt. Du er nå 4 uker og 4 dager." opp og har bilde av babyen. Info om uke for uke. Info for måneden og mange andre sjekke funksjoner som huskelister, navneliste, kostinfo, sparketeller, rieteller, osv
Jeg liker også pregnancy godt! :D

Bruker en som heter Nurture

Må dere opprette en bruker på den appen? Lastet den opp nå men ser jeg må logge inn, er det riktig? Ble fort usikker for det var pregnancy og pregnancy+ hvem har dere? :)

Det var visst pregnancy + :)

Vedlegg

• 1446409216644.jpg
    1446409216644.jpg
    53,4 KB · Visninger: 25
  • 1446409232423.jpg
    1446409232423.jpg
    56,3 KB · Visninger: 25
Bruker den jeg også! Synes den ser veldig grei ut.
Og så vil jeg anbefale en app som heter CineMama! Der kan man sette sammen magebilde uke for uke til en liten film når du har født! :) tar andre magebilde idag. :)
Jeg må bli flinkere å ta magebilde... Tenkte kanskje ta et fra uke 5. Har en god del kg for mye så liker meg ikke på bilde men angrer skikkelig på at jeg har så få bilder fra første svangerskapet takk for tips!

Jeg må bli flinkere å ta magebilde... Tenkte kanskje ta et fra uke 5. Har en god del kg for mye så liker meg ikke på bilde men angrer skikkelig på at jeg har så få bilder fra første svangerskapet takk for tips!
Har også litt mye mage allerede og tror nok jeg blir å føle meg bedre med magebilder når det er kommet litt lengre i svangerskapet. :)

Back
Topp