Gode frisører i Bergen??

lyseblå

Blir kjent med forumet
Min faste frisør er i mammaperm, og jeg trenger sårt en klipp. Litt lyst å klippe lugg, så gjerne noen som er dyktig på dette. :)
Tips noen??

Hildes Klippoteque i fyllingsdalen der med statoilstasjonen på spelhaugen:)
Spør etter Adele:) Verdens søteste og veldig flink frisør:)))

Er vel lov å reklamere for min søte lillesøster:))))

eg har prøvd en god en i salhus (åsane) hun var veldig flink og nøye, og ikke så veldig dyr =)

Eg var hos Ramsvik frisør i byen sist eg klipte og farga det og eg vart veldig fornøyd.
Så dei skal eg gå til fleire ganger..

Hun jeg kjenner er også i mammaperm, kanskje vi har samme?

Min faste frisør bor på andre siden av landet for meg, men hvis jeg p død og liv må klippe meg i Bergen, så har han anbefalt Ramsvik i byen..

Tronds Klippoteque eller Tronds frisørteam! styler kjendisene før de skal på feks gullruten osv. Var der for brudestylingen min, var DØDSFORNØYD!:) kjempeflinke, og har vunnet masse priser, sånn jeg har forstått det! ligger i øvregaten, når du går opp til fløien og ser på fløyibanen så går du rett inn til venstre. Hvis ikke de har flyttet da.

Signy på Sørås Frisør er helt rå på å klippe lugg! emoticon Hun er den eneste som får lov til å komme i nærheten av mitt hår med en saks.... Salongen ligger i Steinsviken hvis du er kjent.

Jeg har gått til samme dame i 7 år, er alltid fornøyd. (Søsteren min er også fornøyd :-) ) Dessverre har hun flyttet med ramsvik salongen til Os men anbefales veldig.

Back
Topp