gode, flinke gutten min:D

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Jeg var å trente på treningssenteret i går og måtte da benytte meg av barnepassen de har der for første gang (grusomt og overlate han til fremmede selv om jeg var 2 etasjer over hehe), men jeg var da borte fra han i 1,5-2 timer med trening og dusjing...
Da jeg kom og hentet han så hadde han sovnet 10 min før jeg kom resten av tiden hadde han vært våken, men uten å skrike noe som helst, hadde bare ligget å smilt, pludret og pratet[:D] da var mor litt stolt av nydelige, flinke gutten sin ja

Så deilig. Nå blir det nok mye lettere å levere han fra seg neste gang du skal dra å trene:) Godt med fornøyde barn!

ja blir nok litt lettere da[:D]

Så flink han er Og så deilig for deg, for da vet du jo at det fungerer! Neste gang er det sikkert mye enklere å levere han [:)]

De har sluttet med barnepass på det lokale treningssenteret; hadde ellers tenkt til å prøve å trene litt på formiddagen, siden det er myyye enklere enn å komme seg ut av sofaen på kvelden...

ja det er mye enklere på formiddagen så er glad dette funket for da kan jeg fortsette[:D]

jepp her er det kustus kan du tro[;)] hahaha hyler litt og mor kommer springende og da storgliser han hehe har skjønt hvordan man får oppmerksomhet hvertfall, så foreløpig går nok kustusen feil vei hehe

Men han er da grei å ha med seg bort[:D]

Back
Topp