Gode drikkevarer

Snykvit

Elsker forumet
Tenkte vi kunne tipse hverandre om gode alkoholfrie drikker.

Brewdog Nanny State kjøpt på polet er en utrolig god øl til å være alkoholfri. Sist svangerskap kunne jeg bare drikke Aass uten.

Fripa Klokk&Co Ipa er min nye favoritt. Smaker som vanlig IPA. Peroni Liber, Heinkeken premium, Sagene kjørepils og de fleste fra Aas er gode. Alt kjøpt på matbutikk.

Ginger joe sin alkoholfrie ingefærøl er ganske god. Men kunne vært litt mindre søt for min del :)

Noen som har tips til en god alkoholfri vin?

Sniker. Fant en rose-vin på polet. Tilfeldig, fordi det var en roseflaske jeg hadde tom akkurat da klar til å.fylles med alkoholfritt! Den var faktisk kjempegod! Og smakte som skikkelig vin.

Har prøvd alle rødviner og de er jæck.

Sniker. Fant en rose-vin på polet. Tilfeldig, fordi det var en roseflaske jeg hadde tom akkurat da klar til å.fylles med alkoholfritt! Den var faktisk kjempegod! Og smakte som skikkelig vin.

Har prøvd alle rødviner og de er jæck.
Husker du hva den heter? Har skjønt at det er vanskelig å finne god alkoholfri vin, jeg som er så glad i vin, spes rødt.

Husker du hva den heter? Har skjønt at det er vanskelig å finne god alkoholfri vin, jeg som er så glad i vin, spes rødt.

Dessverre, her stod det som nyhet. Men det var eneste som lignet på rose, så det var ikke noen flere valg..den fantes også i rød (som smakte forferdelig) og tror den var økologisk med noe grønt merke på etiketten

Jeg har også prøvd litt forskjellige gode juicer fra dagligvarehandelen, som er mye dyrere enn hva jeg ville kjøpt til vanlig. Men mye billigere enn vin, selvfølgelig ;) Godt å ha noe annet man kan kose seg med når man ikke kan drikke alkohol! Har kjøpt coop sine "smak forskjellen"-juice, foreløpig prøvd pærejuice, ananasjuice, bringebærlimonade, og så har jeg nå kjøpt druejuice som ser ut som vin, men som jeg ikke har smakt ennå. Håper den kan minne litt om rødvin :smiley-angelic001

De alkoholfrie rødvinene jeg har prøvd fra polet har absolutt ikke falt i smak..

Back
Topp