Gode bukser??

lilleklump

Elsker forumet
Januarhula 2014
Noen som har tips om gode bukser med plass til voksende mage?? Husker b-young solgte sist eg var gravid, og har den liggende enda, men er på jakt etter flere :) Fint om det er heilt vanlige bukser, og ikkje mammabukser enn så lenge.
Sleng og med tips til gode nettbutikker på mamma/ammeklær om du kan noken meir spennande enn hm, ellos, nelly osv... :thumleft

ja husker den byoung hadde. hehe! den var poppis.
jeg har egneltig brykt de svarte treningsbuksene fra hm jeg. de med brett

cubus selger en jeans som er høy i livet som heter milla .. den vier seg ut i livet noe helt villt, jeg kjøpte min ny i forrige uke og allerede etter to ganger kan jeg få en stor babymage inni om jeg vil.. flaks for meg som skal vokse og såklart kjipt for alle andre som ikke skal det.. men absollutt ett tips til oss som skal vokse =) holder seg fin i låra men vier ser i livet =)

Jeg orker snart ingenting over magen jeg.. Bukser som er lave i livet klemmer der all lufta legger seg, og er de høye i livet klemmer de til sånn at jeg blir kvalm.. Ære være joggebukser :P

på happymum.no har de mye fint :)
Går bare med gravidbukser, orker ingen andre bukser. Sjukt mtp at jeg ikke er sååå langt på vei. Men alt presser og er ubehagelig.

Jeg har noen PULZ bukser og de er bare så deilige!!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jupp, pulz bukser er den eg meine fra b-young :) Men syns den er VELDIG vid i beina, og det gjer den så irriterande å gå med.. hehe..
Og bukseknappen open ja.. hehe... min spratt opp midt på butikken her i helga.. hehe...
Har sett på happymum, masse masse fint!!! ( og litt dyrt..)
Har lyst å prøve å "spare" litt på å begynne med mammabukser, da det forhåpentligvis blir det einaste eg kjem til å gå med i mange mange mnd framover... så blir nok fort nok lei av dei ;) Så prøver å finne noken andre bukser å bruke så lenge som eg kan ;)
Fant ei bukse på b-young i går og, den var ala pulz buksene, berre med litt mindre luftige beinlengder ;) Men de var frytlige små i str.. og str M var den største str de hadde inne av den :(
Kom gjerne med fleire tips :)

Back
Topp