Gode bher

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
Noen andre her som har behov for å kjøpe nye bher allerede?:p
Noen som har tips til en god, støttende bh uten spiler man kan vokse litt i?:p

jeg gikk opp 2-3 bh størrelser i de forrige svangerskapene mine, og har allerede vokst ut av spile bhene mine. Har to bher uten spiler jeg ennå kan bruke, men de synger på siste værset mtp størrelse! Yngste min er født i 2015, så markedet er jo helt annerledes nå. Så trenger virkelig tips! Gjerne en amme bh, så jeg kan bruke den etter svangerskapet også:)
De jeg har nå er i 75D, så må gå opp til DD eller E nå tror jeg

Noen andre her som har behov for å kjøpe nye bher allerede?:p
Noen som har tips til en god, støttende bh uten spiler man kan vokse litt i?:p

jeg gikk opp 2-3 bh størrelser i de forrige svangerskapene mine, og har allerede vokst ut av spile bhene mine. Har to bher uten spiler jeg ennå kan bruke, men de synger på siste værset mtp størrelse! Yngste min er født i 2015, så markedet er jo helt annerledes nå. Så trenger virkelig tips! Gjerne en amme bh, så jeg kan bruke den etter svangerskapet også:)
De jeg har nå er i 75D, så må gå opp til DD eller E nå tror jeg
Sniker;)
Bravado sine bher er fantastiske, så myke og støttende, elsker demxsmile9

Jeg er fornøyd med Medela komfort amme bh.. kjøpte på farmasiet.no til 264 kr

Hvor kjøper man disse? Takk for tips:D
Mange apotek selger dem, og de fleste butikker som fører amme bh. Så bare google bravado amme bh, så finner du nok lett en butikk:happy:

Lindex har meget godt utvalg av flere typer uten spiler! Jeg elsker den som heter «myk, sømløs bh» i nettbutikken:love2

Lindex har meget godt utvalg av flere typer uten spiler! Jeg elsker den som heter «myk, sømløs bh» i nettbutikken:love2
Takk for tips:D de to jeg har uten spiler er faktisk fra lindex, men de er noen år:p

Jeg var også veldig fornøyd med bravado sine amme-bher sist gang. Denne gangen har jeg funnet en ammetopp fra bravado (bravado classic cami ammetopp), den har en innebygd god amme-bh og er superdeilig å ha på:happy: (kan brukes når man er gravid også) Tenker at den blir perfekt til å ha under en vanlig genser/skjorte når man ammer, da kan man dra opp genseren/skjorta uten at magen henger ut mens babyen får mat:thumright

Jeg var også veldig fornøyd med bravado sine amme-bher sist gang. Denne gangen har jeg funnet en ammetopp fra bravado (bravado classic cami ammetopp), den har en innebygd god amme-bh og er superdeilig å ha på:happy: (kan brukes når man er gravid også) Tenker at den blir perfekt til å ha under en vanlig genser/skjorte når man ammer, da kan man dra opp genseren/skjorta uten at magen henger ut mens babyen får mat:thumright
Skal virkelig sjekke den ut, takk for tips:)

Back
Topp