Gode BHer...?

Tulipan:)

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Vårspirene 2021
Sliter med at puppene har vokst en del (så faktisk litt strekkmerker på dem i går [emoji53]) og i tillegg er de ØMME! Jeg bruker vanligvis str. 75D i bh, og alltid med spiler, men merker at de er vonde nå [emoji19]
Noen som har ca samme str. som kan anbefale gode BHer som ikke strammer sånn, men likevel holder puppene på plass?? [emoji6]

Jeg har måtte slutte å bruke bh med spiler. Bruker også bare sportsbh nå. Du bør bare finne noen som er komfortable å ha på nå, og som støtter godt. Jeg har kjøpt mine på XXL tidligere, men husker ikke merket akkurat nå. Men hvis du kan prøve er det jo best [emoji4]

Sports bh her også [emoji4] fra h&m med innlegg og noen andre med innlegg. Genialt [emoji2]

Har jo noen sportsbher, i pierre robert og en fra h&m, men det som er negativt med dem er at de strammer sånn over nakken (som om de bærer tyngden mer fordi det ikke er spiler..) og puppene blir mer klemt sammen og blir svette mellom (yuk..) spesielt nå når det er varmt ute.. AH! Skulle ønske jeg hadde noen str. mindre :/

Men, takker for tips! for noen reduksjon blir det nok ikke med det første ;) :smiley-angry002:laughing001

Kjøp noen som er brede over både rygg og skuldre. Det hjelper på for avlastningen. Jeg bruker 80f/g, så kjenner til problematikken [emoji6]

Kjøp noen som er brede over både rygg og skuldre. Det hjelper på for avlastningen. Jeg bruker 80f/g, så kjenner til problematikken [emoji6]

Takk for tips! :) Ja, skjønner at du kjenner problematikken da! :/

Last edited:
Sportsbh funker bra[emoji4]

Har du noen merker å anbefale? [emoji6]

SportsBH er redning hos meg også, er egentlig det jeg bor i til vanlig også [emoji28] bare at jeg må bruke dem som er litt større i størrelsen [emoji5]

Kan vel tenke meg til at ammeBHer kan være gode? Da det ikke er spiler i dem?

Denne er veldig god! Veldig behagelig på
Gravidpupper og super som amme-bh. Må snart ha meg et par nye https://m.babyshop.no/body-silk-sea...MI_pO7k7u42wIVWWcZCh1nSwabEAQYASABEgKFfPD_BwE
Takk for tips! :) Den så veldig god ut! Tror jeg venter litt med å kjøpe amme-bher, da jeg regner med puppene blir enda større før den tid, så det er dumt å kjøpe for små.. Jeg har akkurat bestilt meg et par nye bher (rimelige) fra lindex, en cup større enn jeg vanligvis bruker. Må ha noen vanlige bher til jobb.. Håper de føles bedre!

Går i sportsbher her også :)

Back
Topp