Gode BH'er

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Hvor kan man få kjøpt gode og myke BH'er som ikke er stramme rundt? Syns BH'ene de selger på H&M er så små rundt, vil ikke at det skal tyte her og der :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Sparkjøp har gode ammebh faktiskt :)

Kjøpte en kjempe god en sist!
Klarer ikke å huske hvor (så dette var jo skikkelig god hjelp :P)

Cubus har gode ammebh ;-)

Ja, det lurer jeg også på.. Så sniker litt rundt i denne tråden :)

Anbefaler hm sine sportsbher og bravado ammebher! Tok i bruk ammebhen i går. Årh så deilig :D

Jeg testet litt forskjellige sist, og min favoritt er fra cubus. De ligger i små esker, er helt uten spiler og faktisk ganske fine med blonder på :) Nå skal det sies at jeg i utgangspunktet ikke har så store pupper da, og da de ble gigantiske på grunn av melken, trengte jeg ikke så mye hold i bhen ;)

Enig ang. amme-bh'ene fra h&m, de strammer og har dårlig passform. Jeg likte godt lindex sine enkle svarte og hvite. Men denne gangen tror jeg at jeg også vil prøve bravado sine. hørt mye bra om dem.

Jeg også har tenkt å prøve bravado denne gangen :D Hørt mye skryt om de :)

Bravado er absolutt best. Dyr da, men det er verdt det! Husk at puppene fort vokser til det dobbelte et par dager etter fødsel. Hadde aldri trodd de kunne bli så gigantiske. Det er derfor lurt å vente med å kjøpe mange til etter fødsel. Jeg har i to størrelser, og bruker faktisk den minste nå. Deilig å slippe BH som klemmer. Jeg kjøpte den på "Svangerskapet" i kirkeveien på Majorstua, Oslo. Sikkert å få tak i mange steder. Når vi er inne på dette med pupper....vil anbefale dere alle å kjøpe ammeinnlegg på myllymuksut.com De er helt klart de beste, både ull og frottè. Engangs er noe dritt og man blir bare sår. Forrige gang da jeg fødte i oktober, brukte jeg frotte innerst og ull ytterst.

Back
Topp