Gode bh

09barn+spire2014

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
For oss gravide??? Boobsa mine er såå tunge, store blitt og jæææskelig vonde!! Tips?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Treningst-topp kanskje? :)

Har en del. Men syntes de presser puppene så inntil kroppen og gjør vondt :(

Skjønner :( Jeg går endel med treningstopp nå, for puppene har blitt megastore :/ Så passer ingen av bhene mine. Men kanskje kjøpe deg en ammebh, den får du jo brukt for etterhvert :) Jeg har dessevrre ingen gode tips å komme med der, da jeg hadde en fæl ammebh sist og ikke ammet mer en 2 uker ...

Jeg kjøpte akkurat en som heter Boob fast food. Den er på salg på Jollyroom:

http://www.jollyroom.no/mamma/klade...N0OyM7cHJvZHVjdF9rZXk7MTQyNzE7Izs&ttype=click

Den er elastisk så den vil nok passe til varierende størrelse på puppene. og den er veldig myk og god, kjenner nesten ikke at jeg har den på meg. Anbefales :)

Nå har ikke jeg så vonde bryst lenger da, så veit ikke hvordan den funker med det, men det kan være verdt et forsøk?

Tenkte prøve kjøpe en sportsbh til, i en annen str, se om det hjelper.. Skal sjekke ut linken din spent1984 :) takk.. :)

Må sjekke den linken. Jeg kjøpte en størrelse større i bh'er men de kan jeg bare glemme.. Puppene vokser jo fortere enn magen.. Lurer på åssen de blir med melk i :eek::oops:

Virker som det er marked for bytte av feilkjøpte bh'er ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Her gikk jeg fra b-cup til d-cup over natta, da melka kom. Dvs. jeg orka ikke ha på noe med spiler, det var så sårt at jeg knapt klarte å gå med kun silkepysj utenpå.... Går heldigvis over da ;-)

Back
Topp