Gode bøker? Anbefalinger?

Tror de er etter rekkefølgen her da. Lånt mamma sine. Hu har serien fra gammelt av innbundet, da merket med bok nr 1 tom 47 :p Lettere det hehe :D Blitt lovet jeg skal få hele serien :D

Trollbundet
Heksejakten
Avgrunnen
Lengsel
Dødssynden
Den onde arven
Spøkelses-slottet
Bøddelens datter
Den ensomme
Vinterstorm
Blodhevn
Feber i blodet
Satans fotspor
Den siste ridder
Vinden fra øst
Galgeblomsten
Dødens have
Bak fasaden
Dragens tenner
Ravnens vinger
Djevlekløften
Demonen og jomfruen
Våroffer
I jordens dyp
Engel med svarte vinger
Huset i Eldafjord
Skandalen
Is og ild
Lucifers kjærlighet
Utysket
Fergemannen
Hunger
Nattens demon
Kvinnen på stranden
Vandring i mørket
Trollmåne
Skrekkens by
Skjulte spor
Rop av stumme røster
Fanget av tiden
Demonenes fjell
Stille før stormen
Et streif av ømhet
Den onde dagen
Legenden om Marco
Det svarte vannet
Er det noen der ute

Jøsses, takk skal du ha :joyful:

Skal virkelig starte på dem :) vi hadde en katt som het Tengel når jeg vokste opp og har lenge vert nysgjerrig på hvem han er, og øyne hans :D katten fikk navnet pga øyne hans var så fine visstnok ;)

Egentlig skikkelig lesehest men de siste årene (etter at nr 2 kom og strikkedilla tok meg) har det ikke blitt så mye. Vil anbefale en serie som heter "Jordens barn", helt fantastiske bøker. Den første er litt tung pga veldig mye miljøskildringer, foregår i steinalderen og hovedpersonen er ei jente som heter Ayla. Man føler virkelig at man er i steinalderen, er så bra! Har lest den flere ganger, og det var mamma som anbefalte meg den.

Egentlig skikkelig lesehest men de siste årene (etter at nr 2 kom og strikkedilla tok meg) har det ikke blitt så mye. Vil anbefale en serie som heter "Jordens barn", helt fantastiske bøker. Den første er litt tung pga veldig mye miljøskildringer, foregår i steinalderen og hovedpersonen er ei jente som heter Ayla. Man føler virkelig at man er i steinalderen, er så bra! Har lest den flere ganger, og det var mamma som anbefalte meg den.

Ja, de har tanten min nevnt, husker hun gleder seg veldig til den nyeste boka skulle kommen ut :)

jeg elsker krim. så jeg syns jan erik fjell- fra fredrikstad og skriver gjerne handlingene sine i fredrikstad. er superbra. er fire bøker.

og lars kepler bøkene er virkelig spennende.

et helt halvt år er utrolig fin. Må komme litt inn i boka før den er fengende.

så er jo jeg veldig glad i ting som er basert på sannhet. det er en bok som heter Skadet. fra virkeligheten. fosterbarn og hva hun har vært utsatt for. skrevet av fostermor.

Ja, bøker fra virkeligheten er veldig bra. Husker jeg leste en jeg mins het "skrekkens hus" om en liten jente som ble holdt fanget av sin far og stemor, og flere barn som de hadde der og hvordan de hadde det... En hverdag preget av vold og overgrep :( huff den satt sitt spor i hjertet mitt, men slike bøker er viktige.

:)

Back
Topp