Gode bøker? Anbefalinger?

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Jeg var en ihuga legehest før, men så bynte jeg og studere (og Facebook dukka opp...), så det ødela mye for leselysten.

Jeg leste mye fantasy før, og kunne lese store bøker på engelsk uten problem :) Jeg har mye liggende av mange forskjellige sjangere, jeg fikk også annbefalt den "et helt halvt år" og har bynt på den da, men jeg vet ikke...

Jeg er veldig glad i britiske krimserie på tvn, så hvis dere har noen forslag innenfor det? Eller bare hva dere leser nå :)

Oh jeg og. Har aldri likt Krim litteratur, men nå elsker jeg jo den britiske krimmen på NRK.

Har samme greia som deg med lesing. Men må nok bli ferdig med studiene for jeg har samvittighet til å lese så mye annet.

Har ikke noe forslag da, men følger med på denne tråden for vil også vite om brit.krim :)

Oh jeg og. Har aldri likt Krim litteratur, men nå elsker jeg jo den britiske krimmen på NRK.

Har samme greia som deg med lesing. Men må nok bli ferdig med studiene for jeg har samvittighet til å lese så mye annet.

Har ikke noe forslag da, men følger med på denne tråden for vil også vite om brit.krim :)

Godt det ikke bare er meg ;)

Siri Pettersen sin Odinsbarn :) Norsk fantasy for ungdom, men jeg likte de to bøkene som har kommet ut (er over 30 selv...).

Game of Thrones, har også hørt at Outlanderserien skal være bra :) Jeg sluker alt av fantasy så har lest hele True Blood serien, Vampire Diaries, Love at Stake, og Black Dagger Brotherhood. Blir litt mye vampyr, men jeg går aldri lei det :)

Game of Thrones, har også hørt at Outlanderserien skal være bra :) Jeg sluker alt av fantasy så har lest hele True Blood serien, Vampire Diaries, Love at Stake, og Black Dagger Brotherhood. Blir litt mye vampyr, men jeg går aldri lei det :)

Pløya meg gjennom True blood serien for noen år side. :) og har vurdert game og thrones. Min favoritt fantasy var Sword og trurh serien :D leste alle bøkene om og om igjen, synd tv serien ble så dårlig :/ twilight bøkene holdt jeg meg langt unna ;)

Der var den tråden jeg hadde tenkt til å svare på :rolleyes:
Dersom du gjerne leser på engelsk og liker fantasy bare MÅ du lese denne boken:
upload_2015-4-27_22-8-26.jpeg

2015-04-27-22-11-54-1438840070.jpeg

Fantastisk bok!

2015-04-27-22-12-27-905051060.jpeg 2015-04-27-22-12-34-1208589667.jpeg

2015-04-27-22-11-40--1621480414.jpeg
2015-04-27-22-11-23-497757335.jpeg

Har bynt på den "er helt halvt år"

De har svigermor annbefalt :) noterer meg dem :)
Der var den tråden jeg hadde tenkt til å svare på :rolleyes:
Dersom du gjerne leser på engelsk og liker fantasy bare MÅ du lese denne boken:
Vis vedlegget 114580

Jeg ser jeg blir fast inventar på biblioteket ;)

Er også glad i Game of Thrones, eragon, true blood, hunger games. Favoritter altså. Leser de alle på engelsk. Syns de er bedre på engelsk :p Av norske er Sagaen om isfolket favorittserien. 47 bøker, men gikk fort to om dagen da :p

Jeg kan jo annbefale noen da, siste jeg leste en seri av var av en norsk forfatter. Bjørn Andreas Bull-Hansen, "Lushons Plater" er 3 bøker :)

Han har gitt ut mye mer og jeg har planer om å få leser dem :)

image.jpg

Er også glad i Game of Thrones, eragon, true blood, hunger games. Favoritter altså. Leser de alle på engelsk. Syns de er bedre på engelsk :p Av norske er Sagaen om isfolket favorittserien. 47 bøker, men gikk fort to om dagen da :p

Åja, isfolket ja! De har blitt anbefalt! Har bare aldri fått startet, for jeg vet ikke hvilken bok som er nr 1 :-P *hjelp*

Åja, isfolket ja! De har blitt anbefalt! Har bare aldri fått startet, for jeg vet ikke hvilken bok som er nr 1 :-P *hjelp*
Tror de er etter rekkefølgen her da. Lånt mamma sine. Hu har serien fra gammelt av innbundet, da merket med bok nr 1 tom 47 :p Lettere det hehe :D Blitt lovet jeg skal få hele serien :D

Trollbundet
Heksejakten
Avgrunnen
Lengsel
Dødssynden
Den onde arven
Spøkelses-slottet
Bøddelens datter
Den ensomme
Vinterstorm
Blodhevn
Feber i blodet