Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Miss Hormontroll
Jeg tror den var mer gøy for oss som var til stede enn å få den gjenfortalt.
Men, vi var alle på gården til ene tanta mi og var ute og kosa oss. Vi satt ute og grilla litt pølser, og kosa oss i vårsola. Tanta mi hadde kjøpt seg en valp, som nå hadde fått sin første løpetid. Broren hennes (altså min onkel) hadde med hundene sine. Han driver med avl og drev og tulla med at han kanskje skulle sende ene hunden på min tantes hund.
Tante går inn for å hente mer mat og drikke, da hennes mann kommer løpende inn helt febrilsk og sier at ene hunden drev og humpa på hunden deres. Tante slipper alt hun har i hendene, løper forbi hunden sin som faktisk ligger fint INNE i kurven sin.Tante fyker rett inn på badet. Hun fyller en bøtte med kaldt vann og kommer løpende ut med en bøtte i hendene og ljomer utover hele gårdsplassen "NÅ SKAL JEG SKILLE DERE!!!!!".
Vi ante ikke hva fader tante drev med, om hun hadde blitt helt gal. Så ser vi hun løper i full fart bak fjøset med bøtta og skoene halveis på. Og da går det opp for oss alle når hennes mann kommer hylflirende ut av huset at dette måtte være en aprilspøk.