gode april spøker! kom igjen

*Mecluc*

Gift med forumet
vil lure folk men er så dårlig finne på noe. Skrev på facebook at no var ferien til nice bestilt og vi gledet oss til sol og fransk kultur i 3 uker. Men det var jo ikke noen gøy spøk. Bare en som har trykket liker knappen[:)]haha.

Her hang det lapp på døren i barnehagen hvor det stod at kommunen hadde bestemt at penger måtte spares og de måtte da be barna om å gjøre sitt fornødende utenom barnehage tiden. Jeg bare huh, så gikk det opp for meg hvilken dag det var[:D]

Ellers er jeg dårlig på egen spøker[:-]

jeg lurte mora mi for noen år tilbake, vi hadde nemlig vært i sverige, på polet og handlet litt,skulle innom mamma for vi hadde handlet litt mat til henne, vi forteller at vi hadde blitt stoppet i tollen og de tok fra oss flaskene og mått betale .
hehe jeg måtte gjemme meg bak bilen for jeg klarte ikke å holde meg alvorlig, men mannen min fortsatte på den, hehe,vi kjørte hjem og hun hadde da ringt pappa som var på jobben og fortalte dette, hehe. så vi ringte henne senere på kvelden og fortalte dette da var en april spøk, hehe.

Jeg synes det var morsomt hvertfall når jeg la ut denne nå:

Installerer bikini-kropp sommeren 2011.
??????????????????????
Innstallering fullført- stranden her kommer jeg!!

De fleste vet jeg veier godt over 100 kg og ikke har bikini-klar kropp.....

For 2 år siden var mamma og broren min på besøk hos meg. Jeg var på den tiden singel og alene med Nina.
Vi satt og spiste middag, da jeg begynte å fortelle at jeg hadde gjennom jobben fått et tilbud fra en kunde som holder polsk arbeidstakere, og et proforma ekteskap for at en polakk skulle få oppholdstilatelse i norge. Jeg skulle få 200.000 kr for dette. Jeg sa at jeg vurderte det sterkt, da jeg ikke så noen grunn til å la være, og 200.000 kr kom godt med siden jeg nettopp hadde kjøpt meg hus og slikt...

Broren min skjønte spøken fort, og satt bare å holdt kjeft, men mamma.. Hun ble rødere og rødere i trynet, og lurte på om jeg hadde gått FULLSTENDIG fra forstanden!! Slik jeg tenkte, kunne jeg ikke være dattera hennes, osv... Særlig siden hun ikke er noen fan av utlendinger heller...

Haha, steike som jeg lo! Vanskelig å holde seg alvorlig. Men det ble hett rundt middagsbordet en liten periode ja..[8D]

God og god, sikkert veldig oppbrukt her inne, men jeg la ut et ultralydbilde som profilbilde.
Ingen som kommenterte, så jeg endra relationshipstatus istedet...

Jeg tror den var mer gøy for oss som var til stede enn å få den gjenfortalt.
Men, vi var alle på gården til ene tanta mi og var ute og kosa oss. Vi satt ute og grilla litt pølser, og kosa oss i vårsola. Tanta mi hadde kjøpt seg en valp, som nå hadde fått sin første løpetid. Broren hennes (altså min onkel) hadde med hundene sine. Han driver med avl og drev og tulla med at han kanskje skulle sende ene hunden på min tantes hund.
Tante går inn for å hente mer mat og drikke, da hennes mann kommer løpende inn helt febrilsk og sier at ene hunden drev og humpa på hunden deres. Tante slipper alt hun har i hendene, løper forbi hunden sin som faktisk ligger fint INNE i kurven sin.Tante fyker rett inn på badet. Hun fyller en bøtte med kaldt vann og kommer løpende ut med en bøtte i hendene og ljomer utover hele gårdsplassen "NÅ SKAL JEG SKILLE DERE!!!!!".
Vi ante ikke hva fader tante drev med, om hun hadde blitt helt gal. Så ser vi hun løper i full fart bak fjøset med bøtta og skoene halveis på. Og da går det opp for oss alle når hennes mann kommer hylflirende ut av huset at dette måtte være en aprilspøk.

ORIGINAL: Miss Hormontroll

Jeg tror den var mer gøy for oss som var til stede enn å få den gjenfortalt.
Men, vi var alle på gården til ene tanta mi og var ute og kosa oss. Vi satt ute og grilla litt pølser, og kosa oss i vårsola. Tanta mi hadde kjøpt seg en valp, som nå hadde fått sin første løpetid. Broren hennes (altså min onkel) hadde med hundene sine. Han driver med avl og drev og tulla med at han kanskje skulle sende ene hunden på min tantes hund.
Tante går inn for å hente mer mat og drikke, da hennes mann kommer løpende inn helt febrilsk og sier at ene hunden drev og humpa på hunden deres. Tante slipper alt hun har i hendene, løper forbi hunden sin som faktisk ligger fint INNE i kurven sin.Tante fyker rett inn på badet. Hun fyller en bøtte med kaldt vann og kommer løpende ut med en bøtte i hendene og ljomer utover hele gårdsplassen "NÅ SKAL JEG SKILLE DERE!!!!!".
Vi ante ikke hva fader tante drev med, om hun hadde blitt helt gal. Så ser vi hun løper i full fart bak fjøset med bøtta og skoene halveis på. Og da går det opp for oss alle når hennes mann kommer hylflirende ut av huset at dette måtte være en aprilspøk.

Back
Topp