Gode ammebher

Ønskerenliten

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Krise! Jeg har så vondt under brystene, og får det av alle bhene mine. Må derfor gå til innkjøp av nye som ikke strammer så mye under brystene. Noen som har noen gode tips?

Har disse billige fra ebay, og de er faktisk verstingene :( Men prøvd å bestille noen i bomull nå, for å se om de er bedre. Det er tidvis uutholdelig vondt, selv når jeg har kastet bhen..

Og nei, jeg har ikke svangerskapsforgiftning, allerede spurt jordmor :p Bare veldig hurtig voksende bryster.

Jeg har et par fine fra KappAhl. 2 pack. Skulle kjøpe et par til nylig og de er ikke like gode dog, men så ut som samme. Merker også at siden magen er så høy må jeg nok opp i størrelse på vidden...

Jeg har et par fine fra KappAhl. 2 pack. Skulle kjøpe et par til nylig og de er ikke like gode dog, men så ut som samme. Merker også at siden magen er så høy må jeg nok opp i størrelse på vidden...
Har du link, evt bilde? Fant ingen ammebher på Kappahl her jeg.. :/

Mulig Kappahl har flere varianter, men de jeg kjøpte var ikke gode.. de klør og hele brystet blir eksponert når man skal amme.

De jeg liker aller best er Bravado seamless. De er dyre, men Ammebutikken har av og til salg. Carriwell seamless er også gode, samt noen av Boob sine.

Jeg sverger til H&Ms amme-bh'er... De det står 'our softest' på... De er så behagelige å ha på seg, og utrolig myke... Ikke noe særlig 'hold' i dem, men siden mine er og forblir ømme så holder disse i massevis for meg... Så lenge de holder puppa opp fra gulvet og skjuler niplene i disse lettkledde dager er jeg strålende fornøyd ;-)

Fikk nettopp en Boob fastfood-topp som jeg antar jeg vil sverge til i alle fall i begynnelsen. Syntes den gav god støtte (i overkant barmfager i utgangspunktet) og samtidig behagelig på. Men vet ikke om de vil stramme under brystene dine. Og man er jo alle ulike. Det er ikke spiler i alle fall. Kanskje det finnes noen plasser i nærheten hvor du kan prøve bh'en på? :)

Har du link, evt bilde? Fant ingen ammebher på Kappahl her jeg.. :/

Skal se om jeg får tatt bilde senere.
Men kikket i alle fall på de i dag.

De som er gode har en "vrangbord" nederst. Så stort området som er som en strikk! Kjempebehagelig og strammer ikke:) har også liten "blondekant" øverst.

Prøvde begge typene jeg har kjøpt der i dag. De er i samme størrelse, men den ene er nesten forferdelig å ha på mens den andre er himmelsk! De ser ganske like ut dog..

Jeg digger boob sine, har fast food og en i ull. Bruker dem allerede nå og de er veldig behagelige :-)

Jeg har fått tips fra ei venninne om at de på KappAhl er gode! Så jeg skal innom dit til uken... :)

Fikk nettopp en Boob fastfood-topp som jeg antar jeg vil sverge til i alle fall i begynnelsen. Syntes den gav god støtte (i overkant barmfager i utgangspunktet) og samtidig behagelig på. Men vet ikke om de vil stramme under brystene dine. Og man er jo alle ulike. Det er ikke spiler i alle fall. Kanskje det finnes noen plasser i nærheten hvor du kan prøve bh'en på? :)
Denne er helt lik (utseendemessig) som de jeg har fra ebay, dessverre tror jeg de vil stramme. Joda, jeg er nødt til å ta meg ei runde, men greit med litt tips likevel :)

Boob fast food her og! Den strammer absolutt ikke :D Veldig myk og god. Kanskje du kan dra og prøve?

Ja, Barnas Hus og Babyshop. :) Sjekk der også kanskje du finner noen tilbud på nettet hvis du leter. Har sett at de pleier å være på salg på ulike steder.
Jeg kjøpte mine for 199kr (pr stk) på en lokal barneutstyrsbutikk :-) Så absolutt mulig å finne på salg ja!

Back
Topp