Gode amme singletter?

Makko med 3 gull

Gift med forumet
Kjøpte noen amme singletter på kapalh før fødsel. Kjøpte den største størrelsen, men de er så trang over puppene (jeg har normalt en b-cup så ikke veldig brystfager til vanlig)

Noen som har tips om bedre alternativ?

Boob sine er kjempegode:) Fikk plass til mine F-cuper i str s sist!

Jeg kjøpte to boob singletter når jeg enda var gravid og var veldig fornøyd med de da og tenkte de ville være helt supre til ammingen også, men de er blitt altfor store... Jeg har også kjøpt et par på hm. De tenkte jeg i utgangspunktet ikke ville bli så gode, men er veldig forbøyd med de. Jeg er også en b-c cup til vanlig... Er oppe i d og e nå...

Har h&m sine. 2 pak til 199 :) dei holder puppene mine oppe og eg bruker E cup nå. Har ikkje prøvdt andre men er hvertfall fornøyd med desse :) nøytrale svart og hvit :)

Har både fra lindex og hm, 2pk, og er fornøyd med begge :) Kjempedeilige og hærlig å slippe spilene ! Må definitivt til innkjøp av flere da det ofte blir søl og mange skift iløpet av en dag :p

Har både fra lindex og hm, 2pk, og er fornøyd med begge :) Kjempedeilige og hærlig å slippe spilene ! Må definitivt til innkjøp av flere da det ofte blir søl og mange skift iløpet av en dag :p

Ser jeg las ammebh, men singlettene også er gode, både fra hm og lindex, så må ha flere av de også ;)

Har h&m sine. 2 pak til 199 :) dei holder puppene mine oppe og eg bruker E cup nå. Har ikkje prøvdt andre men er hvertfall fornøyd med desse :) nøytrale svart og hvit :)
Jeg har fire av disse og bruker ikke noe annet :)
Hm har også noen veldig myke ammebh'er som jeg bruker om natta, helt uten spiler :)

Jeg har fire av disse og bruker ikke noe annet :)
Hm har også noen veldig myke ammebh'er som jeg bruker om natta, helt uten spiler :)
Eg og har 4 stk. Bytter på og vaske svart og hvit hver dag :p må alltid ha dei tilgjengelige. Såver med dei på natta og :p

Noen som vet av gode ammebher? Har de fra hm men hater de :-(
Hadde ikke sjans til å få på meg de fra hm etter puppene eksploderte i størrelse etter fødsel :p Men har noen fra kappahl, og de har innlegg som man kan fjerne :) Veldig fin lomme til å ha ullinnlegg inni feks ^^ Kan få de i ganske store størrelser, og de er ikke stramme rundt brystkassen. Jeg får helt noia hvis det strammer.. :)

Back
Topp