Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde jeg funnet alt det i én vogn hadde jeg glatt kjøpt den!Er ute etter en sportsvogn som er god å trille på snø og ujevnt underlag (skogsvei feks).
Må være vendbar sittedel, helst stor og god kalesje.
Noen tips?![]()

Det burde da finnes?Hadde jeg funnet alt det i én vogn hadde jeg glatt kjøpt den!![]()

Tja..vognene som er best på ujevnt underlag er vel gjerne trehjulinger, men de har jo dessverre ikke vendbare sittedeler. Jeg har fortsatt ikke sett en vogn med større og bedre kalesje enn Bugaboo Fox, men den er kanskje ikke så god på snø? Men si gjerne fra hvis du finner noe som oppfyller alle disse kravene!Det burde da finnes?
Hvis ikke burde noen lage den asap![]()

Nærmeste jeg kommer er cybex talos s lux. Den kalesjen er helt fantastisk! Vognen er også ganske god på ujevnt underlag, men kunne ønsket meg hakket bedre siden jeg går endel i skog og mark på skogsvei.Tja..vognene som er best på ujevnt underlag er vel gjerne trehjulinger, men de har jo dessverre ikke vendbare sittedeler. Jeg har fortsatt ikke sett en vogn med større og bedre kalesje enn Bugaboo Fox, men den er kanskje ikke så god på snø? Men si gjerne fra hvis du finner noe som oppfyller alle disse kravene!![]()
Har vurdert Cybex Talos S Lux, men har ikke hørt erfaringer så tusen takk For denne kommentaren!Nærmeste jeg kommer er cybex talos s lux. Den kalesjen er helt fantastisk! Vognen er også ganske god på ujevnt underlag, men kunne ønsket meg hakket bedre siden jeg går endel i skog og mark på skogsvei.
Men som du sier - må vell kanskje ha en trehjuling da.
Veldig fornøyd med den vognenHar vurdert Cybex Talos S Lux, men har ikke hørt erfaringer så tusen takk For denne kommentaren!