God vogn til snø og ujevnt underlag?

Akimdai

Elsker forumet
Himmelbarn
Skuddårsspirene 2024
Er ute etter en sportsvogn som er god å trille på snø og ujevnt underlag (skogsvei feks).
Må være vendbar sittedel, helst stor og god kalesje.
Noen tips? :)

Er ute etter en sportsvogn som er god å trille på snø og ujevnt underlag (skogsvei feks).
Må være vendbar sittedel, helst stor og god kalesje.
Noen tips? :)
Hadde jeg funnet alt det i én vogn hadde jeg glatt kjøpt den! :joyful:

Det burde da finnes? :angelic:
Hvis ikke burde noen lage den asap :hilarious:
Tja..vognene som er best på ujevnt underlag er vel gjerne trehjulinger, men de har jo dessverre ikke vendbare sittedeler. Jeg har fortsatt ikke sett en vogn med større og bedre kalesje enn Bugaboo Fox, men den er kanskje ikke så god på snø? Men si gjerne fra hvis du finner noe som oppfyller alle disse kravene! :love2

Tja..vognene som er best på ujevnt underlag er vel gjerne trehjulinger, men de har jo dessverre ikke vendbare sittedeler. Jeg har fortsatt ikke sett en vogn med større og bedre kalesje enn Bugaboo Fox, men den er kanskje ikke så god på snø? Men si gjerne fra hvis du finner noe som oppfyller alle disse kravene! :love2
Nærmeste jeg kommer er cybex talos s lux. Den kalesjen er helt fantastisk! Vognen er også ganske god på ujevnt underlag, men kunne ønsket meg hakket bedre siden jeg går endel i skog og mark på skogsvei.
Men som du sier - må vell kanskje ha en trehjuling da.

Nærmeste jeg kommer er cybex talos s lux. Den kalesjen er helt fantastisk! Vognen er også ganske god på ujevnt underlag, men kunne ønsket meg hakket bedre siden jeg går endel i skog og mark på skogsvei.
Men som du sier - må vell kanskje ha en trehjuling da.
Har vurdert Cybex Talos S Lux, men har ikke hørt erfaringer så tusen takk For denne kommentaren!

Har vurdert Cybex Talos S Lux, men har ikke hørt erfaringer så tusen takk For denne kommentaren!
Veldig fornøyd med den vognen :)
God sittedel, veldig bra med det stormtrekket/fotposen som følger med. Og kalesjen er som sagt helt fantastisk! Gode muligheter for lufting også.
Liker at styret kan justeres opp/ned og ikke med sånn vippefunksjon. Stor plass i kurven under.
Og som sagt er den god å trille på ujevnt underlag (grus, brostein).

Jeg syns den er litt knot å legge sammen, men gjør det veldig sjeldent da, så er sikkert for dårlig treningsnivå det står på:laughing002

Følger ikke med regntrekk, men jeg kjøpte det orginale. Det passer jo veldig bra, men er litt tight å få på plass. Hvis feks baby sover blir det veldig bråkete å få det på.

Har ikke prøvd bagdelen så den vet jeg ikke noe om :)

TFK mono er trehjuling som er god på alle underlag, og har en bagdel som kan gjøres om til en sittedel, og den er vendbar. Den varer til lille er 1,5 år-ish kanskje. Det har kommet en 2.0 nå, men den har jeg ikke prøvd :)

Back
Topp