god vogn på vinterføre

Buebe0708

Elsker forumet
Har fram til nå vært veldig fornøyd med vogna (Teutona Spirit S3). Men nå på vinterføre er den helt udugelig. I dag er det våt snø og den klistrer seg rundt hjulene som gjør at det ikke går an å trille, bare skyve og dra vogna over bakken.

Jeg må trille hver morgen til bussholdeplassen, er altså avhengig av en vogn som fungerer. Nå er det jo snø over flere deler og mange har prøvd vognene på vinterføre så anbefal meg vogn som funker :-)

Vi har Brio Happy Duo. Det er en SUV, det understellet! Bag delen har jeg vært veldig fornøyd med, stor og romslig. Men sportsdelen... For no jævla dritt! Trepunktssele som likså godt kunne vært hyssing. Og store glipper på hver side som ikke er dekt, så det trekker rett inn på hode til ungen.

Har fått testa min Emmaljunga City Cross og må si meg utrolig fornøyd :)

På snøføre er fire faste og store hjul det beste :) Emmaljunga kan du ta en titt på.
Jeg har Super Nitro med to svingbare hjul fremme. De er store og kan låses så jeg har ingen problemer på snøføre sålangt.

Lufthjul er best på vinterføre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har fått testa min Emmaljunga City Cross og må si meg utrolig fornøyd :)

Jeg også! Vi har nettopp kommet hjem fra trilletur i skikkelige bakker som tilfeldigvis ikke har blitt brøyta på ei stund. 20cm ny, kram snø og skikkelig glatt under; jeg holdt på å skli flere ganger og landa på rumpa én gang, men vogna var stødig som et fjell og lett å trille :D har definitivt valgt rett vogn til vårt bruk :D

Har ingen problemer med Emmaljunga sine hjul på alle typer føre, jeg har ikke lufthjul :)

Jeg hadde samme vogn til sistemann, men syns fortsatt at lufthjul er bedre. Har lufthjul åå scooter nå og det er såå mye bedre ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har en kombivogn ifra TRILLE. Har ikke brukt den noe særlig ettersom jeg kjøpte den til lille i magen, men den har store gode hjul og jeg har fått høre mye bra om den og at den er veldig god på vinterføre :)

Lufthjul er en god start.. gjerne 4 like store!
Å ett solid understell :D

Emmaljunga edge duo med de luxe chassi. Det har 16" luft hjul. Gikk kjempe fint i 30 cm kram snø. Kjempe glad jeg kjøpte det understellet.

På snøføre er fire faste og store hjul det beste :) Emmaljunga kan du ta en titt på.
Jeg har Super Nitro med to svingbare hjul fremme. De er store og kan låses så jeg har ingen problemer på snøføre sålangt.
Signerer denne. Null problem på vinterføre. Overrasket egentlig :o

Back
Topp