God vogn på snøføre?

Godisbjørn

Flørter med forumet
Jeg har bomma skikkelig på vogna vi kjøpte til mini. Kjøpte en Silver Cross Wave, og angrer som bare rakkern.. Null demping og harde hjul av plast gjør det umulig å trille på både snø, grus osv.. Vi har ikke fått gått på trilletur på noen måneder med andre ord :-( Har dere noen tips til gode vogner på all slags føre? Et krav er at det må kunne settes på adapter til bilstol..

Jeg har bomma skikkelig på vogna vi kjøpte til mini. Kjøpte en Silver Cross Wave, og angrer som bare rakkern.. Null demping og harde hjul av plast gjør det umulig å trille på både snø, grus osv.. Vi har ikke fått gått på trilletur på noen måneder med andre ord :-( Har dere noen tips til gode vogner på all slags føre? Et krav er at det må kunne settes på adapter til bilstol..
Jeg er veldig fornøyd med vår emmaljunga nxt 90 med outdoor hjul. Eneste gangen det har vært vanskelig å trille var da det snødde om natten og ble plussgrader på morgenen. Slaps med litt salt var som å trille i sirup

Så kjedelig. Har sett at Emmaljunga Edge og City cross selges rimelig brukt for tiden. Anbefales veldig. Lufthjul og veldig god demping er et must på snø og grus.

Går greit med Stokke Trailz, men det er nå litt pes med snø LÆLL

Jeg er veldig fornøyd med vår emmaljunga nxt 90 med outdoor hjul. Eneste gangen det har vært vanskelig å trille var da det snødde om natten og ble plussgrader på morgenen. Slaps med litt salt var som å trille i sirup
Ja, da er det sikkert umulig uansett åssen vogn man har, hehe :-D Men kan man sette på adapter til bilstol på den?

TFK Joggster Adventure er helt superb på alt føre. God demping og robuste lufthjul.Triller i masse snø daglig. Aner ikke om det funker med adaptere til bilstol, aldri prøvd :)

Synes at vår emmaljunga Edge duo fungerer godt på snø :-) I tillegg utrolig solid. Barn nr 3 som bruker den nå og like god:D

Ja, da er det sikkert umulig uansett åssen vogn man har, hehe :-D Men kan man sette på adapter til bilstol på den?
Ja jeg har adapter til maxi cosi cabriofix til! Kanskje det står på emmaljunga sine sider hvilke andre seter det finnes adapter til om du ikke har maxi cosi

Vi har tvillingvogn da, men Bugaboo er grei synes jeg :)

Jeg brukte bilstoladapter på vanlig TFK i 2013, har nå adapter på Stokke Trailz. Har brukt maxi cosi på begge. Så det finnes og for meg er det.et must:)

Bor i ett snøhøl med mye bakker. Har tfk joggster twist med lufthjul, håndbrems og adapter til bilstol.

Finnes ingen vogn som er god på snø. Venter på våren og satser på at den verste bog perioden er over til neste snøfall !

Ville satset på 4 hjul typ emmaljunga, simo osv. Lufthjul med god demping. Men i dette føret er det dritt uansett. Dog imponert over vognen vår (BJ city premier); klarer seg rimelig godt :)

Noen som har erfaring med Babyjogger Premiere på skikkelig vinterføre?

I snøkaoset på Østlandet nå har vår klart seg rimelig bra altså. Jeg er i hvertfall overrasket ;)

Vi har axsos barnevognski, det hjelper litt :-)

Emaljunga mondial deluxe

Back
Topp