God vårdress

Mamma-til-to-skatter

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Desemberlykke 2018
Vi skal kjøpe vårdresser til våre søte små. Snart 2 og snart 5 år. Hvilken dress kan dere anbefale? Hun på 5 år sliter helt forferdelig. Men syns over tusen for en vår dress er for dyrt. Så håper noen kan si de er fornøyd med en rimelig dress;) hva er den beste vårdressen dere har hatt til ungene deres??

Har kjøpt softshell dress fra name-it til 3 åringen vår, veldig fornøyd hittil hvertfall! 

Har kjøpt NameIt sin softshell dress til min gutt på 16 mnd. Er stor fornøyd! Nydelig farge, herlig og bevegelig stoff og tåler mye vann! Annbefales!

Jeg har fra Reflex til toåringen,  denne kostet 499 tror jeg, foreløpig veldig fornøyd. Liker Reflex veldig godt og kjøper mye derfra

Det var en helt lik tråd i morges. :-)

Har Reima og er utrolig fornøyd. Dyr, men verdt hver krone. Også lett å kjøpe brukt på finn. 

reima 

Takk for svar. Skal se på både reflex sin og name it. Reima er gode, har hatt det til eldste. Men de er så dyre. Og hun har til og med klart å slite ut en vinterdrrss i reima, så har lyst å prøve en litt rimeligere. Når hun likevel må ha ofte ny. Skal se om jeg finner den tråden som var idag tidlig. Og se hva de svarte der også. Takk takk.

Back
Topp