God underholdning

Mzsugar

Betatt av forumet
Hei
At skal forhåpentligvis i gang med fryseforsøk neste uke. Men så vil jeg og mannen min ikke fortelle folk at vi prøver igjen. Min bror skal ha dåp for sin baby neste helg,og det forventes at jeg skal hjelp til med det ene og det andre. Jeg vil vær litt i ro de første dagene og bare kos meg med varmeflaske og tv og andre ruge tips. Men hva skal jeg si for å slipp unna? Noen tips?

Hei
At skal forhåpentligvis i gang med fryseforsøk neste uke. Men så vil jeg og mannen min ikke fortelle folk at vi prøver igjen. Min bror skal ha dåp for sin baby neste helg,og det forventes at jeg skal hjelp til med det ene og det andre. Jeg vil vær litt i ro de første dagene og bare kos meg med varmeflaske og tv og andre ruge tips. Men hva skal jeg si for å slipp unna? Noen tips?
Forkjølelse? Eller mensen smerter? Tja si det:) uansett lykke til:)

vondt i ryggen? tror jeg har sagt det meste av dårlige unnskyldninger..føler folk vett når vi prøver...vært borte fra jobb nå i rugeperioden..folk tenker nok sitt..men vil ikke si det..nå endte forsøket negativt og..
bare si noe som føles rett der og da ;)

Alså ser nå at det står underholdning og ikke unnskylding sånn blir det når man e våken så tidlig /seint...

Forkjølelse kan bli litt svakt men mensen smerta eller vond rygg... hm
Og takk for svar :)

Får noen forventinger når man åpner en tråd som heter god underholdning :-)
Hva med en kink i ryggen eller nakken. Da får du fri fra løfting og må ta det pent.

Alså ser nå at det står underholdning og ikke unnskylding sånn blir det når man e våken så tidlig /seint...
Hehe..reagerte ikke på den engang :p

Back
Topp