God turvogn, hjelp ønskes!

Elsklingen

Forelsket i forumet
Vi går mye tur, nesten to timer om dagen hver dag hele uka. Vi pleier å ta nå Sebastian sover så frem til nå har vi brukt Simo bagvognen, men den er for liten nå og han sover mindre nå. Jeg er på utkikk etter ei vogn med HELST lufthjul og GJERNE fire hjul. Vil ha ei stor og romslig vogn og stødig og solid.

Noen som har noen gode tips? Har bestilt ei Simo Sporttrille fra en internett butikk men har vært noe feil med den to ganger nå så begynner å bli lei av og stresse med å sende tilbake... Syntes den virker FOR tung og likte ikke håndtaket noe særlig, men dette kan jo være pga feilen med den(den drar mot venstre, så den nesten går i ring)

Som sagt? Noen som har en god TURvogn og anbefale? [:D]

Hører maaange er fornøyde med emmaljunga scooter ett eller annet. JEG har ikke peiling på vogn, men tror det er en vogn folk har snakket om.... [&o][:D]

ORIGINAL: Tyttebæra

Hører maaange er fornøyde med emmaljunga scooter ett eller annet. JEG har ikke peiling på vogn, men tror det er en vogn folk har snakket om.... [&o][:D]

Den anbefaler jeg!!! [:D] Vi er DRITFORNØYD!!! Det er ikke lufthjul, men myk plast på en måte... Aron elsker den, siden han sitter fra meg, og har full kontroll på hva som skjer når vi er ute på tur [:D]
De ansatte i barnehagen skryter av den også, for de er litt lei av å trille rundt på noen gamle rønner av noen barnehagevogner når de skal på tur, så de sloss om Aron... Hahaha! [:D]

Vi har den i fargen black/blue, og har fått såååååå mye skryt av den!!! [:D] Det er den fargen som er på bildene i linken... [;)]
Anbefaler virkelig å gå innom et sted å prøvetrille!!!

Også koster den ikke mer enn 2990,- splitter ny [;)][:D]

http://www.emmaljunga.com/se/Barnvagnar/Hitta_din_modell/Scooter2.0-28.html

ORIGINAL: Wicked

ORIGINAL: Tyttebæra

Den anbefaler jeg!!! [:D] Vi er DRITFORNØYD!!! Det er ikke lufthjul, men myk plast på en måte... Aron elsker den, siden han sitter fra meg, og har full kontroll på hva som skjer når vi er ute på tur [:D]
De ansatte i barnehagen skryter av den også, for de er litt lei av å trille rundt på noen gamle rønner av noen barnehagevogner når de skal på tur, så de sloss om Aron... Hahaha! [:D]

Vi har den i fargen black/blue, og har fått såååååå mye skryt av den!!! [:D] Det er den fargen som er på bildene i linken... [;)]
Anbefaler virkelig å gå innom et sted å prøvetrille!!!

Også koster den ikke mer enn 2990,- splitter ny [;)][:D]

http://www.emmaljunga.com/se/Barnvagnar/Hitta_din_modell/Scooter2.0-28.html

Vi har å den!! Samme farge å vi e å kjæmpe fornøyd!! Den e bare kjæmpe fiiin!! [:D] Næsten litt forelska! [:D]

JEG VET!!! [:D] Fiiiiiiineste vogna... [:D][:D][:D]

Løøøving my Emmaljunga Scooter[:D]

Mange anbefaler Mb eller tfk. Tror de er veldig fine å trille tur med. Har ikke selv så snakker ikke av egen erfaring. Men ser maaange av disse vognene rulle rundt i storbyene.[:)]

ORIGINAL: Thejohan

Hvilket regntrekk bruker dere, Wicked?

Det som følger med [:D] Emmaljunga har oppgradert regntrekket på de nyeste modellene, så det er faktisk TETT nå!!! [:D]

ORIGINAL: *eim*

Mange anbefaler Mb eller tfk. Tror de er veldig fine å trille tur med.

ja de er det, iallefall MB.[:D]
like god i marka som på asfalt!! kommer fram overalt[:)]

Hva slags merke er MB?

ORIGINAL: *eim*

Hva slags merke er MB?

Mountain Buggy (det gamle navnet er OTH)[:D]

en del mb og oth vogner på finn.no til en grei penge[:)]

Her er det bare å Google seg frem til forskjellene, men det er ikke mange.. Mener at den ene har glidlås i tyggegumming og andre belter?

ORIGINAL: Wicked

ORIGINAL: Thejohan

Hvilket regntrekk bruker dere, Wicked?

Det som følger med [:D] Emmaljunga har oppgradert regntrekket på de nyeste modellene, så det er faktisk TETT nå!!! [:D]

Aaah! Var det jeg lurte på.. Husker jo det var så mange som klaga på regntrekket som fulgte med de andre vognene.

Vi er veeeeldig fornøyd med Tfk'en, lett å trille og kommer seg inn i de trangeste butikker sånn bare eksempel [8D]
Veldig god å trille, ei lett vogn. Eneste minuset er at det er lite plass å ha ting i.

Er det gode fjæringer i den scooteren?

Back
Topp