God turbukse til gravide...??

Vintermamsen

Flørter med forumet
Hvor får man kjøpt det? Vet stormberg har noen... men usikker på om de er bra? Noen som har andre bukser å anbefale? Trenger ikke være vanntett, men greit om de er vannavvisende...

Jeg brukte bare min vanlige turbukse, og gikk med smekken åpen, lang topp/jakke over, og holdt den oppe med bukseseler :p Ikke det mest elegante, kanskje, men altså, det gjorde jo nytten, og jeg slapp bruke penger på en gravidturbukse.

Jeg brukte bare min vanlige turbukse, og gikk med smekken åpen, lang topp/jakke over, og holdt den oppe med bukseseler :p Ikke det mest elegante, kanskje, men altså, det gjorde jo nytten, og jeg slapp bruke penger på en gravidturbukse.
Smart! :D desverre har jeg lagt på meg 5 kg allerede, og dermed er buksene jeg har blitt skikkelig stramme over rompe/lår, så det er verken pent eller behagelig... derfor tenker jeg å kjøpe en ny

Jeg likte veldig godt skallbuksa som er linka til oppe her. Brukte den veldig mye, slitt den ut iløpet av 3 svangerskap, brukte den mellom svangerskap og.

Kjøpte en annen type fra stormberg også, men den passa ikke like godt. Jeg er ganske lav så den ble alt for lang, og jeg kjøpte i tillegg en strl for stor og gadd ikke bytte. :p

Jeg likte veldig godt skallbuksa som er linka til oppe her. Brukte den veldig mye, slitt den ut iløpet av 3 svangerskap, brukte den mellom svangerskap og.

Kjøpte en annen type fra stormberg også, men den passa ikke like godt. Jeg er ganske lav så den ble alt for lang, og jeg kjøpte i tillegg en strl for stor og gadd ikke bytte. :p
Okei :) Syns den ser så vid ut nede ved anklene... er det noen form for stramming?

Interessant, jeg er lang og buksene blir ofte for korte! :hilarious: Hvilken modell var for lang?

Har termin i starten av mars, så denne gangen må jeg prøve å finne vinterbukse som funker.

Interessant, jeg er lang og buksene blir ofte for korte! :hilarious: Hvilken modell var for lang?

Har termin i starten av mars, så denne gangen må jeg prøve å finne vinterbukse som funker.

Vestmordalen.

Med termin i mars anbefaler jeg skallbuksa altså, den tåler mye vann og røff bruk. Min hadde kunnet brukes enda om ikke jeg måtte klippe strikken siste mnd i svangerskapet. Var umulig å få opp knuten jeg hadde laga, og tålmodigheten var litt ehm kort.

Back
Topp