God turbukse for runde former?

Nordlys2018

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Jeg har tydeligvis fått en mammakropp etter fødsel, men store hofter, rumpe og lår.

Nå passer ingen av buksene mine - hvilke modeller er god for rumpe og lår? Har prøvd noen bukser nå men de er så trange over rumpa så jeg føler meg innesperret...

Jeg kjøpte noen fra Skogstad når jeg var rundere i formen.
De satt perfekt, og kunne justeres i livet med borrelås

Jeg har en fra stormberg som er kjempegod, har strikk i livet.
Men har fjällreven også som passer bra. Dog må jeg etter div svangerskap opp i størrelse.

Har Bergans og Norheim. Veldig fornøyd med de. Twentyfour har jeg også hatt tidligere og den var også romslig

Har du ikke akkurat født? Det tar tid før kroppen blir seg selv igjen selv om vekten kan være den samme :)
Men jeg har lagt på meg mye i det siste på rompe og lår, og de buksene jeg liker best er tufte sine, gode og ha på seg, og strammer ikke så mange steder :)

Stormberg, fordi jeg må ha stor str og lange ben i tillegg til plass til stor rumpe og brede hofter.

Jeg har to ulike fra Heldre som passer bra til mine brede hofter.

Kjøpte en på stormberg i april. Den sitter helt perfekt. Kjøpte den på nett så var litt skummelt men stod at det var mye stretch i den. Utrolig nok så passet den til tross for at babyen ikke var så stor.

Har du ikke akkurat født? Det tar tid før kroppen blir seg selv igjen selv om vekten kan være den samme :)
Men jeg har lagt på meg mye i det siste på rompe og lår, og de buksene jeg liker best er tufte sine, gode og ha på seg, og strammer ikke så mange steder :)

Jooo, men hunden, skogen og vinteren lar liksom ikke vente på seg :p Slitsomt å gå i tights i vind og minus...

Jooo, men hunden, skogen og vinteren lar liksom ikke vente på seg :p Slitsomt å gå i tights i vind og minus...

Dette sliter jeg med også! :( Skulle vært litt større utvalg av turbukser for gravide/mammakropper. Jeg kjøpte en tights i 2XL som var litt tjukk i stoffet, men det blir fort kaldt å gå tur i den og.... Jeg er gravid nå, og regner med at jeg vokser ut av mye klær ila vinteren :(

Dette sliter jeg med også! :( Skulle vært litt større utvalg av turbukser for gravide/mammakropper. Jeg kjøpte en tights i 2XL som var litt tjukk i stoffet, men det blir fort kaldt å gå tur i den og.... Jeg er gravid nå, og regner med at jeg vokser ut av mye klær ila vinteren :(

Jeg bruker min vanlige turbukse, men med smekken åpen og bukseseler for å holde den oppe. Superduperelegant, men funker helt fint. Har lang jakke/topp over, eller så bruker jeg nederste delen av en avklippet gammel singlet under toppen men over smekken, så ingen ser at jeg går med undikken på utstilling.

Back
Topp