Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Linemor7
Da ville jeg definitivt kjøpt TFK Buggster S... Da kan hun jo ligge i bagen der nede [:)]
Og du kan feste noen typer bilsete på den, vi hadde maxi cosi.
Den koster litt da, rundt 2000,-, men jeg synes det er verdt det. Du kan jo også kjøpe brukt [:)]
ORIGINAL: larviksjenta
jeg kjøpte en teutonia fun når vi reiste til syden i januar. ga 1000kr for den. den er helt super som reisetrille. full liggestilling, lun kalesje, myggnett bak i kalesja for gjennomlufting, setet kan være begge veier. enkle lette roterende hjul. lett i vekt. kan bruke kombi bager eller mykbager i om man ønsker det. god handlekurv under. :D
ORIGINAL: tulla29
ORIGINAL: Linemor7
Da ville jeg definitivt kjøpt TFK Buggster S... Da kan hun jo ligge i bagen der nede [:)]
Og du kan feste noen typer bilsete på den, vi hadde maxi cosi.
Den koster litt da, rundt 2000,-, men jeg synes det er verdt det. Du kan jo også kjøpe brukt [:)]
mener du vår egen bag da eller? [:)]
ORIGINAL: Tinha
jeg er veldig fornøyd med min avanti trille. koster vel 1200
ORIGINAL: Mamman til Toffer
Denne har vi også, og vi er veldig fornøyde. Den tar liten plass, du kan legge ryggen helt ned. Den er lett, har 3 hjul og tar liten plass sammenslått. Veldig praktisk.
Denne har vi også, og vi er veldig fornøyde. Den tar liten plass, du kan legge ryggen helt ned. Den er lett, har 3 hjul og tar liten plass sammenslått. Veldig praktisk.
leste et sted at noen syntes den var litt kort i ryggen? Snuppa vår er ganske lang av seg... ;)
Vet dere hvor den kan kjøpes også, finner ikke på nettet :(
leste et sted at noen syntes den var litt kort i ryggen? Snuppa vår er ganske lang av seg... ;)
Sønnen min er ca 90 cm og den er ikke for kort til han i ryggen ihvertfall. Vi kjøpte den i Sverige på det shoppingsenteret i Charlottenberg. Babyproffsen heter det vel.Sparte litt på å kjøpe den der. Ellers har jeg sett den på finn.no
Sønnen min er ca 90 cm og den er ikke for kort til han i ryggen ihvertfall. Vi kjøpte den i Sverige på det shoppingsenteret i Charlottenberg. Babyproffsen heter det vel.Sparte litt på å kjøpe den der. Ellers har jeg sett den på finn.no