god trille ??

tulla29

Forelsket i forumet
trenger en god, ikke altfor dyr trille til å ha med på ferieturer. har tfk vogna, men vil slippe å ha med den på fly å sånn...

Jenta vår er 5 mnd når vi drar første gang.. Hvilken anbefaler dere???[:)]

sommer trille?

eg har citycross dazzle!litt dyre..men kan finna an paa salg innimellom!

e fantastiske....ryggen kan leggas heilt ner.....og veldig enkel aa kjoera!og pakkes ner og har haandtak

har obaby ein...men dazzle e perfekt i forhold!

sommertrille ja.. Vil helst ha en rundt 1000 kr jeg.. Siden vi har en dyr og veldig god vogn fra før, så synes jeg det er unødvendig å bruke altfor mye på trilla som ikke blir så ofte brukt !:)

jeg kjøpte en teutonia fun når vi reiste til syden i januar. ga 1000kr for den. den er helt super som reisetrille. full liggestilling, lun kalesje, myggnett bak i kalesja for gjennomlufting, setet kan være begge veier. enkle lette roterende hjul. lett i vekt. kan bruke kombi bager eller mykbager i om man ønsker det. god handlekurv under. :D

Da ville jeg definitivt kjøpt TFK Buggster S... Da kan hun jo ligge i bagen der nede [:)]
Og du kan feste noen typer bilsete på den, vi hadde maxi cosi.
Den koster litt da, rundt 2000,-, men jeg synes det er verdt det. Du kan jo også kjøpe brukt [:)]

ORIGINAL: Linemor7

Da ville jeg definitivt kjøpt TFK Buggster S... Da kan hun jo ligge i bagen der nede [:)]
Den koster litt da, rundt 2000,-, men jeg synes det er verdt det. Du kan jo også kjøpe brukt [:)]

mener du vår egen bag da eller? [:)]

ORIGINAL: larviksjenta

jeg kjøpte en teutonia fun når vi reiste til syden i januar. ga 1000kr for den. den er helt super som reisetrille. full liggestilling, lun kalesje, myggnett bak i kalesja for gjennomlufting, setet kan være begge veier. enkle lette roterende hjul. lett i vekt. kan bruke kombi bager eller mykbager i om man ønsker det. god handlekurv under. :D

brukt da eller?

ORIGINAL: tulla29

ORIGINAL: Linemor7

mener du vår egen bag da eller? [:)]

Jupp [:)]
Fikk aldri testa det sjøl da vi ikke kjøpte trilla før han var 1 år, men har angra mange ganger på at vi ikke kjøpte den fra starten av [:)]

ORIGINAL: Tinha

jeg er veldig fornøyd med min avanti trille. koster vel 1200

Denne har vi også, og vi er veldig fornøyde. Den tar liten plass, du kan legge ryggen helt ned. Den er lett, har 3 hjul og tar liten plass sammenslått. Veldig praktisk.

Har MacLaren xlr trille til minste jenta mi. Den er super.[:)] Er ekstra skygge inne i kallesjen som du kan dra ned som skjermer godt for solen, og selve kallesjen kan du og ved hjelp av en glidelås få langt ned. Regulerbare håndtak. De er jo ganske dyre nye da, ca 4000kr med regntrekk og fotpose, men kan få de til en ok pris på Finn. Selv betalte jeg 1500kr for mi, knapt brukt+ jeg fikk med ekstra handlenett. 

quinny zapp.. eller kopien teutenia ... ligger fra 1500 til 2000kr..'

veier maks 6-7kilo, har egen bag/pose.. og kan tas med inni fly[;)]

ORIGINAL: Mamman til Toffer

Denne har vi også, og vi er veldig fornøyde. Den tar liten plass, du kan legge ryggen helt ned. Den er lett, har 3 hjul og tar liten plass sammenslått. Veldig praktisk.

leste et sted at noen syntes den var litt kort i ryggen? Snuppa vår er ganske lang av seg... ;)

Vet dere hvor den kan kjøpes også, finner ikke på nettet :(

leste et sted at noen syntes den var litt kort i ryggen? Snuppa vår er ganske lang av seg... ;)

Sønnen min er ca 90 cm og den er ikke for kort til han i ryggen ihvertfall. Vi kjøpte den i Sverige på det shoppingsenteret i Charlottenberg. Babyproffsen heter det vel.Sparte litt på å kjøpe den der. Ellers har jeg sett den på finn.no

Sønnen min er ca 90 cm og den er ikke for kort til han i ryggen ihvertfall. Vi kjøpte den i Sverige på det shoppingsenteret i Charlottenberg. Babyproffsen heter det vel.Sparte litt på å kjøpe den der. Ellers har jeg sett den på finn.no

Her fant jeg en link til finn.no ihvertfall http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22986473

Jeg har brukt den til snart 4 åringen min jeg... når hn var syk, og hadde store smerter i beina og ikke kunne gå...

Back
Topp