God torsdagsmorgen

lenemor

Forumet er livet
God morgen damer, håper dere har hatt en fin natt. Her synes vi det er så kjedelig med friske barn at vi jubler over å få hjem en febersyk sønn fra barnehagen i går. I natt våknet han plutselig skrikende, nærmest i panikk, så jeg la meg på gjestesenga med han, og etter over en time med makking, snuing, sparking, sukking, stønning og romstering sovnet han endelig.. og etter hvert sovnet jeg også.

Nå er han i ganske godt humør, men varm og snørrete. Veldig lyst å leke, så jeg har puslespill, bøker og dyrefigurer rundt hele meg - snakk om sviktende konsentrasjon hos avkommet - etter tre sekunder er det nye leker som må til

I dag blir det lite som skjer tenker jeg - vil ikke drasse med meg august noe sted nå

Hva gjør dere i dag da?

Her er byen helt på tuppene. Med ski-NM og kongebesøk. Er innom kontoret for å rydde litt og her sitter jeg ganske få meter fra kongens hotell. Mon ikke han sitter og spiser frokosten sin nå?

Drømte om NM i natt. Jeg var seilet dit med u-båt. Og så var det forresten flytta til Snåsa. Det kostet 7 kr å komme inn og da fikk man et frimerke på handa. Men jeg ble ganske skuffet. For på ski-nm spilte de volley-ball istedet for handball som jeg naturligvis hadde forventet å se på ski-nm....

Og sånn går nu dagan....

Forresten er Nord-trøndelags stor skihelt syk, stakkar. Men da kan vi heie litt på lillebroren. Han har jeg i øvrigt hatt som konfirmant. Så han er litt "min".

Og så skal jeg til jordmor idag. Føraste gang i dette svangerskap faktisk. Litt spennede. For det har kommet nye folk siden sist.

God Morgen [:)]

Nok en herlig natt her da [8D] William kom inn rundt kl 03 og holdt det gående til over 05 også kom Leah inn å vekket oss kl 08. TRØTT! William har sovet litt dårlig fra han ble født asså, men det har ikke vært noe problem å legge han igjen. Legger jeg han nå i sin seng bare vekker han Leah og girer henne opp. Har han derfor i vår seng etter han kommer om natten, men fy fader så mye tull.. Han skal snart på HS så tenkte å høre litt da, ellers tenkte jeg å bestille en legetime snart, så kanskje det går ann å få noen tips eller noe slikt.
Men når vi først våknet kl 08 så var de verdens snilleste gullunger i dag, og det setter man stor pris på [:D]
Har levert de i barnehagen, og lagt meg litt på sofan .. Så får man slappe av litt, og se hva dagen bringer [:)]

God bedring til August [:)][:)]
Lykke til hos jm, Olive - artig drøm [:D]

God torsdag jenter.
I dag har jeg endelig fått sovet en hel natt på lenge deilig.Nå nyter jeg freden og roen i huset k er på kurs med jobben.
Elllers så er plannen å hente chr i barnehagen rundt 16.00 så skal vi hjem å lage pasta med kjøttsaus før han skal til bestemor og jeg skal på vannareobick gleder meg.
God bedring til August

Vannaerobic hørtes gøy ut, Silje a!

Jeg har prøvd meg på litt ommøblering i dag, men ble ikke fornøyd så flyttet tilbake sånn vi hadde det i utgpkt[:D][8D]. Etter at Lukas hadde hatt seg en hvil, tok vi turen til biblioteket og fikk lånt med oss hjem filmer, lydbøker, og karsten og petra bøker. Nathalie koser seg på biblioteket, men stress å ha Lukas med. Han er overalt og river ut alle bøkene. Å han kaster de fortere på gulvet, enn hva jeg klarer å rydde[8D], så det var en smule stress ja...

Eller s er det snart tid å tenke på middag. Tacotorsk blir det i dag,med ris og salat[:)]

Jeg har hatt hjemmedag i dag, ikke i form. Sovet til nesten nå under to dyner og varmeteppe [8D] Men fryser ikke så ille nå, og halsen er mye bedre (knasker halslinser). ellers får vi se om jeg moter meg på å henter ungene , eller om faren skal få den store ære. Litt blandet på det, elsker å hente de, men ikke lyst ut akkurat nå, så får se. Ellers lite planer for resten av dagen, prøve å finne på noe til middag, og kose med ungene...[:)]

Idag rakk jeg trening 9.30, ikke verst! Deilig å starte dagen med en hard Corebar-time![:D]

Fikk vært litt effektiv imens Rasmus sov idag også, rydding og støvsuging.. Så vasker jeg etter leggetid..

Barna og jeg er hjemme alene i noen dager, så jeg skal nok få kjørt meg.. Ikke bare bare altså, når man er vant til å dele på oppgavene..[;)]

Mannen er i Hammerfest, og han har det ikke så veldig hyggelig.. Faren hans er veldig syk, nyresvikt og leversvikt++ Det er en mindre hyggelig historie bak her pga alkoholisme, men det er tross alt faren hans.. Så han og søsteren hans bor hos fetteren, og har det litt tøft akkurat nå.. kunne ønske jeg kunne vært sammen med han, for det trenger han..[:(]

Jeg prøver å nyte alenetiden da, for det er ganske deilig også.. Deilig å gjøre som jeg vil når jeg vil![8D]

Uffda SuperBerta.. Uansett hvor mindre hyggelig historien er, så er de uansett forferdelig trist når det blir sånn.. Mannen din vet nok at du gjerne ville vert der vet du.. [:)]

God bedring til August!!!

Her er det stor dag i dag, for om en time kommer SAMBO HJEM!!! [:D] Jeg og ungene gleder oss i hjel.. [:D]

her er hjemme nå, og syns forferdelig synd på meg selv.. feber og vondt i halsen... men snart er det helg.. klarte å lide meg gjennom en dag på jobb i dag, og skal nok klare det i morgen også.. det er så himla mye sykdom der, så er jo derfor jeg er der...[&:]

mannen er nå på fotballtrening, og jeg sitter her. akkurat stått opp.. må få han til å levere jentene i morgen, jeg fryser jo i hjel i den kulda ute nå[8D][:)] også har jeg nada tålmodighet når formen hangler...

deilig med litt alenetid.. pleier jo egentlig å bruke denne på huset, slik at jeg får gjort meg ferdig her til helga...[:)] men... nå orker jeg ikke.. delig med data, og tv og pledd også...[:)]

håper dere alle har hatt en fin dag [:)]

Back
Topp