lenemor
Forumet er livet
God morgen damer, håper dere har hatt en fin natt. Her synes vi det er så kjedelig med friske barn at vi jubler over å få hjem en febersyk sønn fra barnehagen i går. I natt våknet han plutselig skrikende, nærmest i panikk, så jeg la meg på gjestesenga med han, og etter over en time med makking, snuing, sparking, sukking, stønning og romstering sovnet han endelig.. og etter hvert sovnet jeg også.
Nå er han i ganske godt humør, men varm og snørrete. Veldig lyst å leke, så jeg har puslespill, bøker og dyrefigurer rundt hele meg - snakk om sviktende konsentrasjon hos avkommet - etter tre sekunder er det nye leker som må til
I dag blir det lite som skjer tenker jeg - vil ikke drasse med meg august noe sted nå
Hva gjør dere i dag da?
Nå er han i ganske godt humør, men varm og snørrete. Veldig lyst å leke, så jeg har puslespill, bøker og dyrefigurer rundt hele meg - snakk om sviktende konsentrasjon hos avkommet - etter tre sekunder er det nye leker som må til
I dag blir det lite som skjer tenker jeg - vil ikke drasse med meg august noe sted nå
Hva gjør dere i dag da?