God torsdagsmorgen!

Vand

Forumet er livet
Ja, har de små blitt fornøyde med adventspakkene sålangt?[:D]

Emmeli ble litt skuffet over shampoen hun fikk i dag, for den SMAKTE nemlig ikke så godt! [>:][>:][>:][8D]

I dag er hun hjemme, har hatt diarè i går kveld og i natt.

Og litt utpå dagen skal jeg til FRISØREN! JIPPI!!! Blir godt å få litt klipp og mørke striper! [:D][:D][:D]

Hva skal dere i dag da?[:)]

HAHA - er vel ikke ofte shampoer smaker godt [8D]

James kommer i 13 tiden isch.... Isabelle har vært mye våken i natt så jeg er trøtt, lyst til å sove men siden jeg glemte babycall delen i england så hører jeg henne ikke om jeg sovner ....

Mathea fikk plastbamse med bust under til å rengjøre neglene med. Hun brukte den med en gang, så tror den falt i smak [:)]

Nå er hun vel levert i bhg og mor skal til byen på litt julehandel og cafe med en venninne[:D]

Mårn mårn!

Jeg har vaska badinnredningen og dusjkabinettet + vaskemaskina, nå er jeg klar for at rørleggeren kommer å setter på plass alt... blir skuffao m han ikke kommer i dag!

skal lese litt mere til eksamen, ca 1 time eller nå :p

er forkjøla enda, men men, shitt au...tenker at da er jeg allefall frisk i jula :p

d er basseng dag i dag, vi får se om vi drar eller ikke... er jo siste gang i dag (før jul)...

i dag skal de bake pepperkaker i bhg, så regner med det kommer hjem en gutt med mye deig i magen!

ha en fin dag jenter!

forrestn, er d noe man kan gjøre mot å nyse HELE tiden, har gjort d i tre dager nå...utrolig slitsomt...

God morgen!/dag! [;)]

Vi har "bare" barne-tvs julekalender i år. Serien falt ikke så i smak, så det er ikke superspennende med kalenderen heller. Litt gøy at den er sånn "bok" da, så det kommer hus og fjell opp når vi åpner.

Tror det må bli pakkekalender neste år, gitt [:)] (hadde faktisk i fjor)

Ellers er snuppa sendt i barnehagen - på is"holka". Hun turte ikke gå, skjønte ikke helt greia med glatta, så jeg måtte bære hele tiden...hihi.. alt nytt som skal erfares altså[:)][:D]

Og lillegutt prøver å sove litt nede i vogga si, som snart begynner å bli for liten. Får se om vi klarer å ordne eget rom til han før jul, med sprinkel seng, og storseng til storesøster. [:)]

Men akkurat NÅ var det godt å sløve litt for hu mor i sofaen istedet [;)]

Howdy how[:D]

idag var det opp og hopp kl 9, vet ikke hva som har skjedd med emma i det siste, hun har begynt å sove så velig lenge.
vet ikke om hun våknet så seint, eller om hun leker litt før hun vekker meg, men veldig greit for meg[8D]

har vært på jordmor time, alt så supert ut[:D]
Eirik kommer hjem i dag fra nordsjøen, nå skal jeg ha han hjemme til 13 januar, så det blir deilig..
men helikopteret var forsinket, så han kommer vel hjem i kveld en gang[:)]

jeg tror jeg kanskje skal dra å handle litt, mangler 5 pakkekalender gaver til Emma, også trenger jeg noen truser[:D]
hehe, så da blir det nok en shoppetur..

ha en super dag alle sammen[:D]

Go morn!

Ådne ser ut til å være ferdig med spysyka og ingen av oss andre har begynt...

Nå sover Heine og Ådne og K er ute å måker snø. Skal nok få baka litt i løet av dagen om vi holder oss friske.

gaven i dag var badebombe[:)] tror ikke den heller smakte godt men det var heldigvis plast utenpå.

God morgen! Gaven i dag var en liten nissesjokolade, den smakte nok litt bedre enn shampo[8D] 
Er på jobb nå, skal ut å handle julegaver i kveld..

Vi vil se bilder av nyklippa Vand!!![:)][:D]

Alis glemte å kreve pakken sin imorges[8D] Men hittil har hun vært veldig fornøyd - dog mest fornøyd med de rareste og minste ting[8|][8D]

Nå skal jeg fortsette med "oppdrag familiebesøk" og i dag står det følgende på tapeten:

sende hemmeligvenngave og par julekort

rydde klær fra kjelleren og legge på loftetg (loooooong story men vi flyttet opp på loftet og orket ikke å ordne klesskapet så klærne våres har sakte men sikkert begynt å spre seg over hele huset[8|])

Vaske kjøkken utvendig (Ferdig med innvendig i går, minus ovn[:'(])

Vaske bad

skure stuegolv

rede sengene til gjester

og hvis jeg får tid kommer jeg til å prøve å få kjøpt julepynt til treet vårt[:)]

Back
Topp