God Torsdagsmorgen!

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Vet ikke om dagen er så supergod men. Jeg var i seng kl 24 siden jeg var på jentemiddag i går. Rangen våknet kl 03 og holdt det gående til kl 0530. Så stod vi opp 0715. Trøtt ja!! [&o]

MEN, kan ikke ligge på latsiden i dag, må få kjøpt en bursdagsgave til svigerinne, så Metro senteret blir besøkt i dag med en veninne [:)]

Utover det blir det frykteleg tidleg kvelden [:-]

god morgen[:)]
kjedelig og ikke få nok søvn ja, du får slappe av litt i dag[:)]

i dag skal mini i bhg, og jeg skal på kveldsvakt, gleder meg! skal bli godt og komme meg litt ut, i morgen bærer det til riksen. er litt mere positiv i dag[:)]

ble alt for sen i seng i går, men alt for masse surret i hodet mitt.
vi hadde visning her i går så brukte jo hele dagen på å gjøre alt klart her og resten av kvelden på å lure på om vi får solgt leiligheten.
I tillegg så fikk vi beskjed i går om at d huset vi ville ha fikk vi!!![:D] de gikk med på budet vårt så en gang i november overtar vi!!![:D]
Så nå har eg begynt å innrede oppe i hodet mitt!![:D] LYKKKE!!!

I dag har eg ingen store planer. Slappe av litt og pusle med litt av hvert tenker eg. får se ka dagen bringer. I ettermiddag ska vi til foreldrene mine og feire min søster sin bursdag[:)] deilig mat og helt garantert en kake[;)][:D]

ha en fin torsdag[:)]

I natt har vel minsten nesten ikke sovet. Hun er så surklete og tett.
Var hos legen i går og fikk efedrin. det begynner å hjelpe

så jeg ville vel egentlig sove idag men neida
fotograf kl 11 kommer så det blir jo spennende

Cathy grattis og jeg kjenner meg igjen med alt styre..
vi får bare glede oss når alt er over

Gratulerer Cathy! Spennende tider fremover nå, ja!

Her surkler mini også, men sover heldigvis greit *bank i bordet*

Vesla har reist på høstferie til svigers og vi reiser etter i morgen.

Prosjekt for dagen er plantefarging - en stykk rødbet og 3 misfargede ullplagg, spent på resultatet! Har mistanke om at det blir mer gult enn rødt, men det blir umulig værre enn det var, så jeg er kun en rødbet fattigere om det ikke fungerer/blir bra.

Her er dagen foreløpig flott. Sovet til 13 i dag. Er sykemeldt pga sykelig tretthet, og håper det går over snart...

Mannen skal kanskje på jakt i kveld, så meg og Lucas får finne på noe kjekt... Aner ikke hva, for skal ingenting til før jeg er helt tom for energi.[:'(]

Ha en finfin dag alle sammen!!!

[:D]

Back
Topp