God torsdagsmorgen, damer!

lenemor

Forumet er livet
Her er dagen endelig kommet. Var en liten tur ute i huset i går kveld etter jobb, fikk satt ut håndsåpe og dopapir på alle toalettene, og slengt et par flasker med brus i kjøleskapet. Nå er Mazdaen fylt til randen med esker og sekker med ting og tang, og jeg er klar for å kjøre ut og tømme første lass. G og faren er ute og monterer parabolantenne... mannfolk altså, sørger for at det viktigste tas først

Vel, jeg kan jo ikke sitte her, må utnytte all tiden ungene er i barnehagen - jeg skal jo gjerne komme igang med gruffalo-dekorasjonene til August i dag også
 
Spennende Lenemor. Flirer litt av at du ordner dopapir og mannen parabol...

Her har vi sovet lenge, meg og Felix. Hadde en Gustav med mareritt logerende i sengen et par timer i natt. Ble litt forstyrret i søvnen av det, men hva gjør man ikke for sine kjære små.

Det har kommet pakke til meg idag med en stoooor hengestol. Der skal meg og Felix dingle mens andre gjør hagearbeid. Er i alle fall planen det.

Vi har også vært på butikkåpning. En ny Bunnpris mellom meg og Steinkjer. Fant ingen vogn med sånn babystol så hadde Felix på armen. Men det gikk ikke mange minutter så kom sjefen springende med sånn vogn og beklaget meget at de nye ikke var kommet og at han hadde glemt å stille de gamle frem. Veldig hyggeliog med bra service. Så fikk jeg hendene fri til bløtkaken også
 
Back
Topp