God torsdags morgen

Nina 2barns mamma

Glad i forumet
først og fremst lurer jeg på om noen av dere så Idol igår, som jeg av en eller annen grunn,glemte helt ut i går kveld, blei sur i morges når jeg kom på det. Noen som så det, og skjedde det noe spesielt?

Ellers har dere det bra i dag?

I går velgte jeg ut mine innbydelser og bordkort til bryllupet, kjekt[:D]
Vi skal lage dem selv, men fikk god inspirasjon igår og et fast å gå etter[:D]

Beklager, men så ikke annet enn Seinfeld i går jeg. [8|]
Så morro å høre at dere er i gang med planleggingen. Er vel mye som må tenkes på! [:D]

God Morgen snuppa!

Jeg lå nesten med fyrstikk på øynene for å klare å holde meg våken til Idol begynte.

Det som skjedde:

* Det var utrulig mange som viste seg å være skikkelig dårlig,
  å ble permet ut med en gang.
* Det kjæreste parret sang den fineste duetten, og fikk applaus fra dommerne.
* Guttene sang en Marron5 sang, sunday morning
   Av jentene en annen jeg ikke husker helt, og duett.

Da sang tre og tre eller duett, valgfritt for alle. Å noen var bare så jævla dårlig!
Trur kansje de viste mest av de dårlige, med vilje!
Det som var nytt var at dommerne diskuterte en hel gruppe mens deltagerne hørte på,
det var litt heavy for noen.

Til slutt ble de delt i fire grupper, hvor to hele grupper gikk videre, en ble dumpet og den siste som bare var med 10 stk måtte fem gå og fem ble igjen.
Det var åsså en ny vri på det hele, åsså har de nå sånne små intervju underveis.
Sånn typisk reality måte å gjøre ting på!

Når er det du skal gifte deg da?

Kathrine

Hmm... trur jeg må begynne å følge med litt. Hvor langt har de kommet? Er det Oslo-små finaler snart?
Det går sikkert en reprise i løpet av helga Nina, så det er sikkert mulig å få sett det. [;)]

Ja det bruke å være reprise på lørdagene, men da er det som regel fra fredags kvelden (?)

Å jeg glemte å si at den siste lille gruppa på ti, der fem får bli og fem må gå vet ingen enda...det kommer på fredag.

I går trur jeg det ble redusert fra 100 til...ehhh!!! vet faktisk ikke, men i alle fall så var det i går fra de 100 beste i Oslo.

Ok, ikke kommet så langt enda da.. Berre å kaste seg inn i Idolbølgen! [8D]

Trus kansje de ble redusert til 50 i går, når jeg tenker meg om [8|]

God morgen skjønne deg[:D]
Har sagt det mange ganger før, men igjen gratulerer med prins nummer 2[:D]
Så kjekt når vi vett va vi får, jeg har kjøpt en del rosa kler allerede eg,skal kjøpe alle de praktiske tingene fyste permisjons uken[:D]Gleder mg[:D] 

Åhhh er så irriterende at jeg glemte, ville så sett det,men var helt gått i glemme boka,fysj!Men imårå er det påen igjen, og da skal jeg til min besteveninne og hennes 3månder gamle Sander og se det,mennene våre skal ut og på jobb[:D] Deilig med venninne kveld[:D]

Hvordan er formen din ellers?Hvordan går det med den bekkenløsningen?
Med meg går det forsovet ganske ggreit, er litt trøtt, det er det eneste.
Åså venter jeg med stor V på at magen skal vokse, så du de nye magebildene jeg a ut igår?Men tiden går fort, føler det er fredag og mandag hele tiden.Håper månene vil gå like fort[:D]Gleder meg sånn til å ha fri fra jobb og kun tenke p åden lille i magen[:D]

Nina!

Ja jeg så alle de FLOTTE magebildene av deg, de som du la ut her om dagen.
Skikkelig flittig med kamera du...skal bli litt flinkere her åsså! Lover det [;)]

Ja det er bare sååååå godt med venninne kveld, gleder meg sååå til å komme HJEM til mine gode venninner. Da skal det bli mange jente kvelder med go mat og en real runde med slarving [;)]

Joda formen er ganske så bra, så lenge jeg hører på kroppen min å ikke tyner meg så minimerer jeg smertene. Sliter enda med mye våking på natta, men sysn det åsså er mye bedre faktisk. Ååå så godt å endelig sove mer en eb time i slengen.

I dag må jeg ut å få unna en god del æren, så da blir jeg sikkert "sengeliggede" resten av dagen, men alt dette blir bedre når denne flyttinga er over! Så jeg trøster meg med det....alt blir mye bedre! Ellers så mye jeg faktisk si at jeg bare går rundt å GLISER!

Ja den magen...syns åsså min skulle ta litt fart nå, føle at den har samme størrelse siden jul [8|] Mannen er ikke helt enig i det da [:D] Men vil gjerne ha det MYE større!
Det er vell noe jeg ikke ønsker om noen måneder...haha!

Ja vi får håpe det går like fort fremover...for tenk at det er gått 5 mnd nå...!!! Hærlig!

Klem

J det høres helt utrolig lenge ut med 5 månder, men så høres det så lenge ut igjen med at jeg ikke skal få se litlå før om 19 uker ? - [:D]
ja men magenmin er mye større utpå dagen og om kveldene, er det sånn med dere og?Puppene deres hvordan er de?Mine var utrolig store og vonde i begynnelsen,kunne ikke sove på magen eller noe, men nå har de gått ned igjen, men de skyter vel fart når terminen nærmer seg?[:D]
Lurer på koz de kommer til å se ut,for jeg er ganske lita å smal me litt store bryster fra før, slekta sier jeg kommer til å tippe....he he he[:D]

Ja de puppene...har store fra før (75D), nå ar jeg gått opp til 80DD...[8|]
Syns de er onde noen dager, andre dager "normale".

Syns åsså at magen min er større på dagen/kvelden, men det tror jeg kommer av at man har spist og har litt mer luft der da! På mårran er den liksom litt "borte"...uff!
Men den er stram/hard hele tiden...!

Ja det er kansje litt lenge å tenke på at det er såpass mange uker til vi får se de små,
men av erfaring vet jeg at de har så godt av å holde seg der inne, å ikke komme før tiden...så jeg går gjerne over tiden denne gangen (hold det mot meg når tiden kommer...flire)

Kathrine

Ja det skal jeg huske[:D] Tror alle i juni vil føle seg store og syns tiden kan komme snart for gullene våre å komme ut [:D]

Jeg skal ikke klage på brystene ihvertfall. Endelig har jeg fått noe jeg også..hehe.. Fra 75B til 80C [:D]
Tror også at juni blir uutholdelig med ventetid, men den tid en sorg.. eller skal jeg si glede? [;)]

Som svoger'n sa til samboer'n min .. Nyt det! [:D]

Back
Topp