God torsdag's morgen..

sandra 22

Gift med forumet
God morgen alle sammen..

Her har jeg sovet som en stein[X(]
Begynte på nye tabletter i går som skal hjelpe mot kroniske smerter..De skulle visst man sove godt av,å det gjorde jeg[:D]
Kom meg nesten ikke opp i dag når Mikael ropte på meg,var laaaaaangt borte[X(]
Gubben er reist på jobb å kommer ikke hjem før seint i kvelds,å jeg skal kjøre mikael i bhg..

Etter det skal jeg handle mat,å ta litt sol så jeg kan sove[8|][X(]hehe

Så er det henting i bhg å det vanlige her hjemme...

Ha en fin dag alle sammen[:)]

God morgen! [:)]

Har sovet godt jeg også, ikke verst!

Ungene skal straks i bhg, og kl 9 skal jeg på PulsSpinn, før det blir Pump. Etterpå skal jeg gå innom butikken, før jeg skal hjem og ise ned ryggen. Så blir det litt husarbeid før jeg slapper av litt, og så skal ungene hentes igjen.
Ellers ingen planer i dag, og det er deilig!

Ha en fin dag dere!

I dag gleder jeg meg til ungene kommer hjem... Skal kose med de og ta vare på hver øyeblikk av dagen. Er litt trist i hjerte mitt i dag, for ei jeg veit av mistet sønnen sin på 1,5 år.... Vet ikke hva som har hendt, så det bare da jeg logget på facebook. I går ser jeg hun har skrevet att sønnen sov så godt ut i friskluft. Å i natt har ett eller annet skjedd, å guten har dødd [:(] helt forferdelig trist. Er også hennes eneste unge [&o]

Så til alle, ta vare på hver time man har med sine kjære,man vet aldri hva som kan skje.. Så lett å reflektere over slikt, når noe skjer.. Men noen ganger skjer det ufattelige, å det er så grusomt... Får så vondt langt inn i hele meg...

Elsker ungene mine sykt mye, så kan ikke tenke meg hvordan det er...

Ble litt sentimentalt å mye rart her nå,men fint å ha en plass å plasser tanker og ord[:)]

Ha en fin dag da alle søte snille septembersnupper [:)]

Åååh, nå fikk jeg tårer i øynene Hegepia.... skal kose masse med lillemor når hun kommer hjem idag!!!!

God dagens forresten [:)]
Nå sitter jeg i sofa'n med en kopp kaffe og pc'n. Har kommet fra trening og handling, deilig. Nå har jeg fri hver mandag og torsdag (sånn fra elevene iallefall [;)]), og da må jeg bare trene. Det trenger ryggen og sjela og kroppen ellers, fantastisk deilig.

Idag er jeg 30 uker... weee... hvor ble tiden av? Nå starter nedtelling - bare 10 uker igjen [:D]
Etterpå skal jeg ordne litt klesvask før jeg skal ut i det vakre vårværet. Skal spa utover litt snø, hente litt bjørkeris (skal prøve å lage dørhjerte), gå en tur, og sitte i sola og lese og få fregner [;)]

I ettermiddag blir det ut og leke med Maiken, vi skal liste ferdig vinduene på det nye rommet hennes, jeg må støvsuge og vaske litt, og så er det farmen da... [:)]

Ha en finfin dag jenter!

Skrållan: håper ryggen din blir bra nå snart da! Forbedring?
Sandra: God bedring.... var det helvetesild du hadde? Husker ikke helt [8D]
HEgepia: Kos deg med dine små håpefulle [:D]
Mamma til A og K: God tur!!

ORIGINAL: Mamma til A og K

God morgen!
Her har snuppa sovet fra 23.30 til 07.30 i natt [:D] Frøkna har et godt sovehjerte. Riktignok får hun mme, men de sover vel ikke vanligvis SÅ godt likevel?
I dag skal vi ut på trilletur og møte ei trebarnsmor (hjemme med alle tre) fra Mars 2011 her inne. Det blir koselig.

Ellers blir det vel bare familiekos her hjemme når Andrea kommer fra barnehagen. Vi har fått opp trampolina, og det var veldig stas for henne.

Sandra: så bra at du får sove godt av de nye pillene da! Det tenker jeg var deilig. Håper du får en god og avslappende dag.

Tusen takk,mamma til A og K[;)]
Så snill å go lillemor er da som sover så lenge,helt supert[;)]
kos deg på trilletur i dag[;)]

ORIGINAL: Kvitre

Åååh, nå fikk jeg tårer i øynene Hegepia.... skal kose masse med lillemor når hun kommer hjem idag!!!!

God dagens forresten [:)]
Nå sitter jeg i sofa'n med en kopp kaffe og pc'n. Har kommet fra trening og handling, deilig. Nå har jeg fri hver mandag og torsdag (sånn fra elevene iallefall [;)]), og da må jeg bare trene. Det trenger ryggen og sjela og kroppen ellers, fantastisk deilig.

Idag er jeg 30 uker... weee... hvor ble tiden av? Nå starter nedtelling - bare 10 uker igjen [:D]
Etterpå skal jeg ordne litt klesvask før jeg skal ut i det vakre vårværet. Skal spa utover litt snø, hente litt bjørkeris (skal prøve å lage dørhjerte), gå en tur, og sitte i sola og lese og få fregner [;)]

I ettermiddag blir det ut og leke med Maiken, vi skal liste ferdig vinduene på det nye rommet hennes, jeg må støvsuge og vaske litt, og så er det farmen da... [:)]

Ha en finfin dag jenter!

Skrållan: håper ryggen din blir bra nå snart da! Forbedring?
Sandra: God bedring.... var det helvetesild du hadde? Husker ikke helt [8D]
HEgepia: Kos deg med dine små håpefulle [:D]
Mamma til A og K: God tur!!

ja jeg fikk helvetesild å hjernhinnebetennelse..[&o]

Så trist Hegepia.. [:(][:(]

Kvitre: Jo takk som spør! [:)] det er litt forbedringer hver dag, men synes det er litt 2 steg frem og 1 tilbake, om du skjønner... Kjenner det enda ja, men klarer å gjøre enkle oppgaver her hjemme uten å dø litt på meg nå. Skal en snartur på jobb på lørdag da, er litt spent på det...

Back
Topp