God torsdag...

sandra 22

Gift med forumet
Hei dere...Hvordan står det til med alle sammen?:)

Her slapper vi av bare i dag,storebror har begynt på sin lange ferie frem til skole-start:) Så dette blir spennende:)hehe
Mannen har igjen 1 uke før han går på ferie,og da reiser vi på tur:) Det skal bli helt hærlig:)

Ellers går dagene i det samme her, hus rydding,vask,kos med lille,kos med storebror osv...
Lille blir 7 uker til helgen allerede og tiden har bare flakset avgårde..plutselig sitter vi her med en 1 åring:)

Men ha en flott dag alle sammen:)

I dag skal vi på vektkontroll, vesla er 6 uker i morgen :-) Ellers blir det en vanlig dag hjemme :-)

Er resten av denne uken og neste uke igjen til ferie, da drar vi til sverige :-D

Håper alle får en solrik og fin dag :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her regner det i dag. Lillegutt er installert på puppen og mor med Netflix. Dagens prosjekt er å legge sammen gårsdagens klesvask og bytte ut mini's garderobe. Nå må alt i str 62 frem, han har vokst voldsomt de siste ukene. Lagt på seg 800 gr på 13 dager :D

God torsdag til dere alle! Misunner dere med solskinn :D

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag sitter vi på verandaen med puppen på vift:P når han sover tar jeg noen runder med styrketrening i sola her. Ellers har vi ingen andre planer i dag!

God torsdag til dere alle sammen:D

Idag spiser vi lunsj med tante :) på vei hjem skal vi innom helsestasjonen for å sjekke navlen... Den har blitt litt rar over natta

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

I dag har begge guttene sovet til 09:15, så uthvilt mor her :) Storebror er i barnehagen og koser seg, mens jeg har fått handlet og ryddet litt her hjemme. Skal prøve å få meg en liten trimtur før det er hentetid i barnehagen :) Neste fredag tar storebror ferie fra barnehagen i 7uker. Blir spennende å se hvordan det blir å gå :) Gleder oss masse :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Her er storebrødrene i bhg, og vi slapper av. Jeg har fått ryddet litt, men nå vil snuppa bare sove oppå mammaen. Så da tar vi oss en lur nå!!

Ny runde med brystbetennelse her, så vi ligger i sengen som vanlig :p Litt lei av pupper nå, og vurderer å kutte hele ammingen.

Ny runde med brystbetennelse her, så vi ligger i sengen som vanlig :p Litt lei av pupper nå, og vurderer å kutte hele ammingen.

Uff, det må være forferdelig vondt :( :(

Har mest lyst til å kutte ut selv... Over 1 mnd nå med den j... trøsken.. Ingen tegn til å bli kvitt shitet. Såre pupper og en gutt som klør i munnen og bare vil ha pupp :( :( Gjør ikke noe annet enn å amme, vaske munn, smøre pupper, gi medisin til oss begge hver 3. Time og koke alt vi har vært i nærheten av :(

Venter på tlf fra lege og håper vi kan få tidenes dose av tablettkur. Motløs og lei akkurat nå :(

Gooood tordag :D Her har jeg vært på shopping i flere timer idag, for å finne antrekk te lillemann te dåpen :) Men virkelig ikke lett å finne penklær te gutt i 62 altså! :( Rakk nesten hjem føre uværet startet, så nå bare slapper jeg av og koser meg med lillemann :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

I dag synes jeg selv jeg har fått gjort masse. Bakt 6 brød, ryddet kjøkken, vasket og hengt opp to maskiner klær. Brettet det som var på snora. Lagt reint på senga og strøket klær. Vært på sykehuset og levert brystpumpa jeg hadde lånt. Og klart å kjefte opp caravan folket for at campingvogna er levert med en del småfeil det tar evigheter å fikse.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Uff, det må være forferdelig vondt :( :(

Har mest lyst til å kutte ut selv... Over 1 mnd nå med den j... trøsken.. Ingen tegn til å bli kvitt shitet. Såre pupper og en gutt som klør i munnen og bare vil ha pupp :( :( Gjør ikke noe annet enn å amme, vaske munn, smøre pupper, gi medisin til oss begge hver 3. Time og koke alt vi har vært i nærheten av :(

Venter på tlf fra lege og håper vi kan få tidenes dose av tablettkur. Motløs og lei akkurat nå :(

Oisann! Skal si du står på! Så flink du er! Skjønner GODT at du er lei! Håper virkelig dere blir kvitt det skitet snart.. Hang in there! ❤️

Oisann! Skal si du står på! Så flink du er! Skjønner GODT at du er lei! Håper virkelig dere blir kvitt det skitet snart.. Hang in there! ❤️

Fikk heldigvis tablettkuren, håper den vil gi resultat :)

Har late dager på hytta med min mamma og Isak. Det største jeg har gjort i dag har vært å gå i butikken. (Lite stykke å gå på hytta) ellers lest bok. Får så mye hjelp av mamma. Så jeg samler krefter. :)

Idag har vi fått ordna litt gitt :)! Fått klipt oss begge to, handlet 4 nye hodeputer til senga på jysk, nytt dyne og putetrekk på kid + to pynteputer og et laken, også kjøpt litt ordentlig produkter til hår og hodebunn da jeg er så tørr i hodebunnen min, klarer ikke mer billig skit nå altså.. Såå fant jeg to fine pyntehjerter på Nille + 1 sånn mugge å ha vann i da, ble 80kr til sammen det :p så har vært flink og handlet mest til huset! Onkelen min skal se på jobben om de har materiale til oss så vi kan lage spisestuebord også skal jeg få tak i paller til senga + et par hyller :)! Det er alt jeg har tenkt på idag i tillegg til mini da selvsagt :p <3

Back
Topp