God torsdag :)

*trinemor*

Gift med forumet
Siden vi var oppe alle sammen, leverte jeg Amelia til frokost i bhg idag, og har akkurat fått meg litt frokost selv også. 

Eveline er 3 mnd idag, og etterpå skal vi en tur til fotografen med henne. Mamma kommer hit og blir med oss. Kanskje tar vi en tur på kafe etterpå også :) 

Gratulere med 3 måneder! =) Og så koselig med fotografering!
I dag kom søs hit etter levering i barnehagen like ved, så gikk vi oss en times tur med minstemannen dems i vogn. Vi fikk handlet kaffe og litt lunch og har kost oss her hjemme et par timer. Guttungen på snart 8 måneder fikk testet babygymmen jeg har kjøpt til babyen vår og den var en stor hit!
nå skal jeg rusle meg en liten tur og se om jeg finner pusen som stadigvekk er på langtur og bare hjemme for å spise innimellom...

Jeg har blitt solbrent!

Eller bare litt rød da, og ungene har heldigvis sterkere hud enn meg, og har sluppet unna. Men jeg gikk i bare t-skjorte på lekeplassen i dag, og etterpå badet vi utendørs for første gang i år. Riktignok bare i oppvarmet basseng i badeland, men lufttemperaturen var faktisk så bra at ungene lekte bittelitt ute der i solen i bare badebukse og badebleie. (Veldig lun krok.) Kjenner at jeg kan leve lenge på denne årets første sommerdag.

Morsomt med fotografering *trinemor*. Gratulerer Til Eveline med 3 mnd! :)

Håper du finner pusen Fru H.

Fru H: Håper du finner pusen, rart han bare vil være ute da....

Sukkertopp: Har dere virkelig hatt så fint vær idag? Synes du ofte sier at det er så kaldt der dere bor. Høres deilig ut :)

Hehe, alle kristiansundere er flinke til å syte over været, men i dag fantes det bare ikke mulighet for å klage. Solen stråler, og fremdeles sitter de fleste naboene her ute ser jeg. Jeg aner ikke hvor varmt det var, 14-15 grader kanskje, men det blir jo deilig i solen. Da klarer til og med jeg å overse de små snøflekkene som ennå ligger.

Back
Topp