God torsdag!

Fitness

Forelsket i forumet
Da er snart en ny uke over, dagene går jo fort selv om jeg synes graviditeten snegler seg fremover. Jeg er 25 uker i dag, men synes ikke tiden går fort! Jeg tenker det blir bedre når januar er over, for den månenden er alltid så lang :-)

Jeg er deprimert over at jeg ikke ser ut til å bli i bedre form, veldig tungt å gå slik. Idag hadde jeg først tenkt meg opp når mann +barn stod opp, men rommet gikk rundt da jeg reiste meg fra senga. Det suste i ørene, og piplet i huden og jeg så ikke klart så da var det bare å legge seg rett ned igjen.

Men jeg har funnet et lite tidsfordriv, og det er app'n wordfeud på iphone! Er det noen som er ivrige på dette, så bare gi et pip så kan du legge meg til :-)

I lige måde du:)

Hvis man ikke tenker over det at dagene, ukene og månedene går alt for sakte så flyr de fort forbi:D Jeg sitter å tenker på at jeg ikke synes det er lenge siden jeg var på min første UL i uke 11 + 1... å det begynner jo å bli noen uker siden. Har vært sykmeldt siden 21.12, men tiden flyr allikevel:) Sælig om man har barn fra før av som trenger oppmerksomheten etter endt barnehagedag. Wordfeud er vel også en av mine tidsfordriv om dagene:) morsomt at det er liv i telefonen innimellom de ellers stille dagene alene i leiligheten...

Synd at formen din ikke er på topp da, men får håpe den kommer seg utover.Er ikke gøy å ikke være i form.

hehe ja januar er treig.... men det begynner å bli lysere! og på den andre side har det godt fort også.... husker at de første ukene og ukene før UL gikk treigt... men plutselig sitter vi med en baby som griner i fanget!

idag har jeg meldt meg på gravidyoga, tenkte det var greit å gjøre noe når kroppen begynner å bli for sto /ubehagelig med normal trening.
ellers så holder jeg på med innkjøp og forbereder gravidscrapping ;)

ha en fin torsdagskveld alle sammen!

God torsdag ja! Her går det i mye rydding for å få tia til  å gå.. Kjedelig å gå hjemme, men sånn går det når jobben ikke klarer å tilpasse noe som helst..
Idag kom mannen hjem fra jobb, og det var litt deilig. Har hatt ham hjemme ei natt på ei uke nå. Og i tillegg så har mini spydd og vært ekstremt vanskelig..
Og idag er det to år siden mamma døde, så jeg har vært litt distré, og sutret litt for meg selv.

Jeg syns også denne mnd er lang.. men mest på grunn av at det er så kjedelig med masse regninger;) hehehe... men så er det strax februar.. åsså løper tiden...

liker å tenke at jeg har litt tid før bebi kommer... det blir fort nok hektisk.. 

squakky skrev:
God torsdag ja! Her går det i mye rydding for å få tia til  å gå.. Kjedelig å gå hjemme, men sånn går det når jobben ikke klarer å tilpasse noe som helst..
Idag kom mannen hjem fra jobb, og det var litt deilig. Har hatt ham hjemme ei natt på ei uke nå. Og i tillegg så har mini spydd og vært ekstremt vanskelig..
Og idag er det to år siden mamma døde, så jeg har vært litt distré, og sutret litt for meg selv.

Uff så trist! :-( Skjønner veldig godt at du har vært litt utenfor da.

Back
Topp